AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Min venn er syk med korona. Jeg leverte medisiner til han og noen andre forbruksvarer og ryddet det på plass for han siden han er helt utslått. Jeg brukte munnbind da jeg var det, og spritet hendene da jeg kom ut av leiligheten. Var der i maks 10 minutter. spørsmålet er hvor smittsomt er korona. Kan jeg nå ha fått i meg viruset? Burde jeg være i karantene? Anonymkode: 18416...f40
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Ja, du kan mest sannsynlig ha fått i deg viruset. Du skulle egentlig bare lagt varene på utsiden, så fikk vedkommende komme ut og hente det selv. Anonymkode: a4097...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Vi har hatt smitte blant ansatte flere ganger på min jobb hvor vi bruker munnbind og er nøye med håndhygiene og ingen andre har blitt smittet av de. Og de har heller ikke smittet noen i sin familie selv om de bor sammen. Men det er jo umulig å si om du har blitt smittet eller ikke. Anonymkode: eaa4d...b46
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, du kan mest sannsynlig ha fått i deg viruset. Du skulle egentlig bare lagt varene på utsiden, så fikk vedkommende komme ut og hente det selv. Anonymkode: a4097...c4b Nå er det mer til saken her som jeg ikke opplyste om, og derfor er grunnen til at jeg måtte gå inn. Men de opplysningene er ikke relevante for det jeg lurte på. Før noen andre kommenterer; ja, jeg måtte inn. Anonymkode: 18416...f40
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har hatt smitte blant ansatte flere ganger på min jobb hvor vi bruker munnbind og er nøye med håndhygiene og ingen andre har blitt smittet av de. Og de har heller ikke smittet noen i sin familie selv om de bor sammen. Men det er jo umulig å si om du har blitt smittet eller ikke. Anonymkode: eaa4d...b46 Takk for svar. Jeg forventer ikke å få svar her om jeg er smittet eller ikke, for det kan ingen vite. Anonymkode: 18416...f40
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Her hadde tenåringssønnen korona. Han var for det meste på rommet sitt, men måtte jo få gå på do og bruke badet. Ingen av oss andre ble smittet. Og vi brukte ikke munnbind inne og det gjorde heller ikke han. Anonymkode: 615b3...99b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå