AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hvilke symptomer hadde du på B9 mangel? Og var du samtidig anemisk? Anonymkode: caa15...4e0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Om en har symptomer på et eller annet samtidig som en har B9-mangel, trenger det vel ikke å være sammenheng mellom de to (eller tre)? Anonymkode: 35eb6...85e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Trøtt, sliten, mye vondt i muskler, uvanlig stiv og støl eller fysisk aktivitet Anonymkode: ad7ba...e98
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trøtt, sliten, mye vondt i muskler, uvanlig stiv og støl eller fysisk aktivitet Anonymkode: ad7ba...e98 Glemte å skrive: ikke anemisk Anonymkode: ad7ba...e98
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Får kun symptomer fra hjertet. Ekstraslag, hopper over slag, episoder med rasende puls og veldig høy hvilepuls. 24- og 48-timers EKGene jeg tok under utredning viste at hvilepulsen ikke kom seg lavere enn 125 i våken tilstand og 72 sovende - gjennomsnittet lå på 155. Begynner å merke litt symptomer fra hjertet når nivået er helt i nedre normalområde, og så tar det seg opp etter hvert som jeg mangler mer. Har perioder med mangel fordi kroppen min har problemer med å ta opp, lagre og holde på B9. Vet ikke om det kan påvirke hvilke symptomer man får, men det er nå grunnen for min mangel. Ikke-anemisk. Anonymkode: 03622...ca0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Husk å sjekke for cøliaki. Anonymkode: 7cdb0...0fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå