Gå til innhold

Brystreduksjon Aleris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har noen av dere erfaring med brystreduksjon hos Aleris Majorstuen/Frogner? Ble dere fornøyd med resultatet? Hvem ble dere operert av? Hvor lang tid tok det før dere kunne gå tilbake til jobb?

Anonymkode: eb528...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hei

Har noen av dere erfaring med brystreduksjon hos Aleris Majorstuen/Frogner? Ble dere fornøyd med resultatet? Hvem ble dere operert av? Hvor lang tid tok det før dere kunne gå tilbake til jobb?

Ikke operert der men er operert av en av kirurgene som jobber der. Børge Davik. Er superfornøyd. Gjorde brystløft samtidig. Er spl og var tilbake på jobb etter en drøy uke. 

Anonymkode: 6b29e...e72

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke operert der men er operert av en av kirurgene som jobber der. Børge Davik. Er superfornøyd. Gjorde brystløft samtidig. Er spl og var tilbake på jobb etter en drøy uke. 

Hei

Takk for svar. Hadde du ingen smerter? jeg er veldig pysete med tanke på smerter og mestrer smerte generelt dårlig. Kirurgen beroliget meg med at det egentlig ikke er så stort inngrep. Det er overflatisk og f eks det å sette inn proteser i bryst er større inngrep. 

I hvor mange dager tok du sterke smertestillende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Takk for svar. Hadde du ingen smerter? jeg er veldig pysete med tanke på smerter og mestrer smerte generelt dårlig. Kirurgen beroliget meg med at det egentlig ikke er så stort inngrep. Det er overflatisk og f eks det å sette inn proteser i bryst er større inngrep. 

I hvor mange dager tok du sterke smertestillende?

Jeg opererte da han jobbet på friringklinikken. Fikk oxynorm det døgnet jeg lå der ( alle lå over) og så greide jeg meg med Paracet etter det. Eller jeg tror jeg fikk utskrevet en pakke tramadol. Og da tok jeg en på kvelden noen dager.  Det var sårt, men ikke direkte vondt.  Det er jo sikkert 50 cm med sting til samme.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...