Gå til innhold

Hater den store rumpa mi : (

Fremhevede innlegg

Skrevet

resten av kroppen er str 36, men rumpa mi er str 42 minst. finner aldri bukser som passer, den lange vinterjakka mi glir opp når jeg går, jeg ser rar ut i skjørt og kjole fordi den blir så mye kortere bak. må bruke hold-in hver dag for å få på meg klær og ikke se helt merkelig ut. På barneskolen ble jeg ertet for det og de sa jeg så ut som en and når jeg gikk.. Jeg kan ikke skjønne at noen velger å ta silikon i rumpa og få den til å stå sånn ut, det er skikkelig kjipt og jeg er lei. Vurderer å ta reduksjon av rumpa..  

Er det flere som kjenner seg igjen? hvordan leve med det ? jeg har ikke lyst til å legge meg under kniven.. mulig jeg kan få støtte til det, men jeg tviler. 

hilsen k29. 

Anonymkode: 4600d...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.

Jeg har samme problem med magen, den er et par størrelser større enn resten av kroppen. 

Nå er jeg 40 år og har jo sett at ingentint fungerer.

Vurderer å fjerne fett, men er realistisk på at det jo ikke gir et dramatisk resultat for meg. Kanskje jeg også får fettansamlimg en ny uønsket plass istedet (for meg hadde pupper og rumpe vært optimalt, men har jo ikke lyst på mer på rygg/dobbelthake eller en tykk lett liksom). 

Usikker på hvor risikabelt det er å fettsuge bakende - rekonvalesensen er neppe festlig iom at man jo sitter på rumpa. 

Hadde uansett IKKE gjort det utenlands. Og mulig jeg hadde ventet til eventuelle graviditeter var unnagjort 🤷‍♀️

Alternativet er jo å bare eie det. Ingen opererer seg til større mage, så for meg vil kroppen min alltid være «feil» målt opp mot standarder.

Du har nok for endel drømmebakenden. Uten at jeg vet hvordan den ser ut, men. 

Kim kardashian er jo sykt nok en egen kategori, og BBL var jo ikke et tema før. 

Så tja. I henhold til kravene er jo du iallefall mer «innafor». 

Anonymkode: c1ed3...74e

Gjest Willowblain
Skrevet

Jeg har kjempestor rumpe, så stor at jeg ved et par anledninger har "sittet fast" i noen stoler 😄

Det er noe jeg lever fint med. Jeg er stor, ekstra stor akkurat der, men sånn er det. Jeg har dager jeg skulle ønske den var mindre, men det blir færre og færre av de også. Dessuten er den god og sitte på. Og bukser er alltid vanskelig. Jeg bruker minst fire forskjellige buksestørrelser, men sånn tror jeg det er for de fleste med litt "junk in the trunk".

Skrevet

Heldig du da. 

Anonymkode: 62ae8...979

Skrevet

Du kan prøve å finne ut av hvilken kroppsfasong du har, og hvilke klær som  passer deg best utifra det. F.eks hvis du søker «Kibbe body types”, så blir det mye bedre forklart enn de som beskriver det i frukter eller geometriske former..

Jeg har alltid slitt veldig med å finne klær, da jeg er ganske tynn på overkroppen, men har mye mer fett og muskler på underkroppen. Men jeg syntes det hjalp veldig å lese meg opp på David Kibbe sin forklaring av de ulike kroppsfasongene. 

Også har trening hjulpet veldig på selvbildet mitt. Føler meg sterk, og er bare takknemlig for å ha en kropp som fungerer☺️ Jeg skjønner at det ikke er lett da. Virkelig. Kroppen min har fått meg til å føle meg helt verdiløs, så i altfor mange år. Og det er bare de siste to årene snart, at psyken min har blitt betraktelig mye bedre igjen.

Anonymkode: f8e32...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...