AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Har hadd diaré og vont i magen helt siden i går klokken 10. måtte sitte på do i hele natt stort sett og i hele går. Ser ikke ut til å være bedre. Bør jeg kontakte legen? Anonymkode: e5723...c94
Blue Berry Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hadd diaré og vont i magen helt siden i går klokken 10. måtte sitte på do i hele natt stort sett og i hele går. Ser ikke ut til å være bedre. Bør jeg kontakte legen? Anonymkode: e5723...c94 Nei. Omgangssyke eller matforgiftet? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Nei, omgangssyke må gå over av seg selv. Anonymkode: 89325...84c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har hadd diaré og vont i magen helt siden i går klokken 10. måtte sitte på do i hele natt stort sett og i hele går. Ser ikke ut til å være bedre. Bør jeg kontakte legen? Anonymkode: e5723...c94 Nei. Diaré varer ikke evig. Kanskje et par dager Anonymkode: 48c5f...458
GulSitron Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Hvis diaréen varer lengre enn en uke, eller du ikke får i deg mat og drikke i noen dager hadde jeg kontaktet lege. Da jeg hadde omgangssyke i tenårene fikk jeg imodium for magen og resorb brusetablett fra apoteket. Ble bra etter et par dager. (Fikk ikke i meg mat eller drikke og jeg drikker alt for lite i utgangspunktet)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Det er bedre du ringer og snakker med legekontoret enn svarene du får her. Der får du kvalifisert svar og vi vet jo ikke din allmentilstand. Ingen her kan si hvordan du har det. Anonymkode: 58022...32d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå