AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #21 Del Skrevet 12. desember 2021 Vet ikke, forskjellig. Ene eksen min var skorpion. Ganske lett på gråten, romantisk, følelsesladet, usikker, sjalu, men også glad i å gjøre andre sjalu... eller... bekreftelses junky.. men han er ikke sånn nå lenger, han var bare ung og usikker. Han har giftet seg med en person som kommer til å dø. Han visste det fra før de ble sammen (nei hun er ikke rik:p). Ellers spinkel og liten.. Han er en person som skriver sanger til de han er sammen med og gir veldig mye og dyre gaver selvom han ikke egentlig har råd til det. En som også prioriterer kjæresten før kompiser. Også hadde jeg nettopp en "greie" med en annen skorpion. Han er autoritær, (har en autoritær utdannelse), virker som han liker å ha kontrollen over folk, man vet aldri hvor man har han, plutselig kan han virke til å ha masse omsorg og empati til i et annet sekund til å virkelig ikke bry seg om andres følelser, hot and cold, veldig kåt, snakker lite selv men lytter nøye, unnvikende når det kommer til konfrontasjoner. Veldig mystisk person... Man ser han tenker mye på blikk og kroppsspråk, men hva han tenker... ikke godt å si! En person man blir sånn usikker-forelsket i...Han er høy, bred(veldig godt trent) og veldig kjekk. Anonymkode: 5bc02...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #22 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): min skorpionmann er helt lik. Måtte derfor le da jeg leste det som et veldig typisk trekk ved skorpioner. Jeg brukte mange år på å få min mann til å utlevere seg bare litt. Aldri møtt noen som er så privat. Samtidig dødslojal. Anonymkode: 0cb92...388 Jeg kjenner meg også igjen i dette, men jeg er "Vekt". Anonymkode: 88026...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #23 Del Skrevet 12. desember 2021 Jeg synes det er ganske absurd at så mange tilsynelatende fremdeles tror på astrologi, i 2021! Er jo over hundre år siden det ettertrykkelig ble bevist at det ikke har noen rot i virkeligheten i det hele tatt. Trenger ikke gjøre noe vitenskapelig for å finne ut av det engang, bare les hvilken som helst astrologitråd, masser av folk som har forskjellige oppfatninger av hvordan personer som er født da og da på året er. Sier seg selv at dette er tull. Anonymkode: e6836...51c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #24 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg synes det er ganske absurd at så mange tilsynelatende fremdeles tror på astrologi, i 2021! Er jo over hundre år siden det ettertrykkelig ble bevist at det ikke har noen rot i virkeligheten i det hele tatt. Trenger ikke gjøre noe vitenskapelig for å finne ut av det engang, bare les hvilken som helst astrologitråd, masser av folk som har forskjellige oppfatninger av hvordan personer som er født da og da på året er. Sier seg selv at dette er tull. Anonymkode: e6836...51c Ja og jeg synes det er ganske absurd med dere bedrevitere som forpester hver tråd. Anonymkode: c780c...940 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #25 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja og jeg synes det er ganske absurd med dere bedrevitere som forpester hver tråd. Anonymkode: c780c...940 Det er ikke særlig "bedreviter" å påpeke åpenbare sannheter som så godt som alle vet.. Snakker man seriøst om ting som helt åpenbart er tull og tøys så får man tåle at noen påpeker hva virkeligheten er. Forøvrig sjelden jeg har sett noen grupper mennesker som er så sarte og hårsåre for mild kritikk som dem som tror på "alternative" ting. Ikke engang konservative muslimer er så hårsåre. Anonymkode: e6836...51c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #26 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er ikke særlig "bedreviter" å påpeke åpenbare sannheter som så godt som alle vet.. Snakker man seriøst om ting som helt åpenbart er tull og tøys så får man tåle at noen påpeker hva virkeligheten er. Forøvrig sjelden jeg har sett noen grupper mennesker som er så sarte og hårsåre for mild kritikk som dem som tror på "alternative" ting. Ikke engang konservative muslimer er så hårsåre. Anonymkode: e6836...51c Mem hvorfor plager det deg sånn? Kan ikke folk bare få tro på hva de vil uten at sånne som deg skal komme og tro at du er så mye bedre fordi du ikke tror på det? Tar du noen som helst skade av at folk tror på astrologi? Anonymkode: c780c...940 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #27 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og jeg synes det er ganske absurd med dere bedrevitere som forpester hver tråd. Anonymkode: c780c...940 Ja og jeg synes det er ganske absurd med dere grøthuene som forpester verden. Anonymkode: c477a...cc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #28 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Mem hvorfor plager det deg sånn? Kan ikke folk bare få tro på hva de vil uten at sånne som deg skal komme og tro at du er så mye bedre fordi du ikke tror på det? Tar du noen som helst skade av at folk tror på astrologi? Anonymkode: c780c...940 Ja pseudovitenskap er veldig skadelig. Det hjelper ikke at jeg forklarer deg hvorfor for du vil bare blåse det vekk akkurat på samme måte som du blåser vekk sannheten og fakta. Anonymkode: c477a...cc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #29 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja pseudovitenskap er veldig skadelig. Det hjelper ikke at jeg forklarer deg hvorfor for du vil bare blåse det vekk akkurat på samme måte som du blåser vekk sannheten og fakta. Anonymkode: c477a...cc1 Forklar oss gjerne hvordan dette kan skade noen som helst. Det er litt vanskelig å ta deg seriøst men den barnslige holdningen din. Anonymkode: c780c...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #30 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja og jeg synes det er ganske absurd med dere grøthuene som forpester verden. Anonymkode: c477a...cc1 Jeg vil heller si at folk med dårlige holdninger som deg forpester verden mer 😉 Anonymkode: c780c...940 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #31 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Forklar oss gjerne hvordan dette kan skade noen som helst. Det er litt vanskelig å ta deg seriøst men den barnslige holdningen din. Anonymkode: c780c...940 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vil heller si at folk med dårlige holdninger som deg forpester verden mer 😉 Anonymkode: c780c...940 Selvfølgelig er var det barnslig. Det var en respons til deg. Det er ikke mye seriøsitet derifra. Nå ser jeg jo at du har sunket like lavt. Du ville ha en forklaring. Greit, men da ber jeg om at du faktisk leser og ikke bare avfeier det som "ikke gir mening for deg". 1. Det gir folk et feil bilde av verden. Det er ingen tvil. Astrologi stemmer ikke, men folk insisterer for at "det stemmer for dem". Den tankegangen blir tatt videre i livet. Noen tar avgjørelser basert på dette og/eller lærer det videre til barn som om det var fysikk. 2. Det baserer og vokser på rene tankefeil. Det lærer folk å svelge feilaktig informasjon rått. Dette blir også tatt med videre. Eks: miljøkrisen er ikke menneskeskapt og covid er fake. Det er samme typer folk som går på slikt. Det er gjort store undersøkelser på dette. Ja det er samme type mennesker. Ok nå som jeg har skrevet litt så oppdager jeg selv... Det er ikke noen poeng i å gå i dybden for de fleste vil forstå at å ikke klare å skille den virkelige verden fra myter og tull er ekstremt skadelig for både enkeltindivider og har hvertfall nå i det siste blitt et samfunnsproblem. Anonymkode: c477a...cc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #32 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Selvfølgelig er var det barnslig. Det var en respons til deg. Det er ikke mye seriøsitet derifra. Nå ser jeg jo at du har sunket like lavt. Du ville ha en forklaring. Greit, men da ber jeg om at du faktisk leser og ikke bare avfeier det som "ikke gir mening for deg". 1. Det gir folk et feil bilde av verden. Det er ingen tvil. Astrologi stemmer ikke, men folk insisterer for at "det stemmer for dem". Den tankegangen blir tatt videre i livet. Noen tar avgjørelser basert på dette og/eller lærer det videre til barn som om det var fysikk. 2. Det baserer og vokser på rene tankefeil. Det lærer folk å svelge feilaktig informasjon rått. Dette blir også tatt med videre. Eks: miljøkrisen er ikke menneskeskapt og covid er fake. Det er samme typer folk som går på slikt. Det er gjort store undersøkelser på dette. Ja det er samme type mennesker. Ok nå som jeg har skrevet litt så oppdager jeg selv... Det er ikke noen poeng i å gå i dybden for de fleste vil forstå at å ikke klare å skille den virkelige verden fra myter og tull er ekstremt skadelig for både enkeltindivider og har hvertfall nå i det siste blitt et samfunnsproblem. Anonymkode: c477a...cc1 Har du kilder på påstandene dine? Jeg er spesielt interessert i kilder som tilsier at folk som tror på astrologi er samme type mennesker som tror på konspirasjonsteorier. Jeg kan heller fortsatt ikke se hvordan vi som tror på astrologi skader andre? Men nå blir dette veldig avsporing av tråden, nesten bedre hvis vi lager en egen tråd. Anonymkode: c780c...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #33 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har du kilder på påstandene dine? Jeg er spesielt interessert i kilder som tilsier at folk som tror på astrologi er samme type mennesker som tror på konspirasjonsteorier. Jeg kan heller fortsatt ikke se hvordan vi som tror på astrologi skader andre? Men nå blir dette veldig avsporing av tråden, nesten bedre hvis vi lager en egen tråd. Anonymkode: c780c...940 Har ikke tenkt å vise til kilde da det er en veldig spesifikk pensumbok fra et universitet, men jeg regner med dette er grunnleggende kunnskap og at du selv kan søke litt rundt. Bare husk kildekritikk. Det er folk og firma som direkte jobber med å diskreditere vitenskap som viser (ekstremt tydelig) at miljøskadene er menneskeskapt, covidvaksinene er ikke farlige eller at covid er ekte. Disse folka skader samfunnet. Uten tvil. Ja dette er pseudovitenskap. Samme kategori som astrologi. I tillegg er det folk som tar avgjørelser basert på astrologi. Det er enkelt å forstå hvorfor det ikke er helt bra. Anonymkode: c477a...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #34 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/7/2021 den 11.35): Du tror det er cool å være vill og sexgal og djevelskt? Gud, den Store, har sannelig kommandert meg å ikke masturbere eller noen gang ha sex med noen igjen, og Hans Vilje er min vilje. Skal du runke som en gris når du VET Gud, den Allmektige som er i deg, ser det? Skal du ha sex med noen du ikke elsker men bare for sex i seg selv, når den Rene er i deg? De falske har ingen sosial status eller ære. Ingen skal lykkes gjennom løgn, ingen som følger ens ego og benekter den Sanne Kongen skal lykkes. I ditt sinn, husker du ikke den Ene Herren, din tulling. Du har glemt din Herre, og dine handlinger skal visne bort med deg. Han som er velsignet til å synge og lovprise Herrens Navn, vit, er kongenes konge. Vit at Gud velsigner de ufortjente med spirituell overlegenhet, og de utvalgte er hedret av Herren. Hvem er mer hedret en de som synger og prisverder og tilber den Allmektige? Søk helligdom til dem som ikke har glemt deg, Herre. Fra Deg ble vi skapt og til Deg skal vi sannelig tilbake! Anonymkode: 5ea89...caf Jesu sår💋 er deilig🌟☀️Jesu sår inneholder Jesu blod og ble laget av straffen for _ALLE_ synder som eksisterer hos _ALLE_ mennesker _FORTID,FREMTID,NÅTID_:_DET FINNES IKKE NOE UNNTAK HER:FINNES IKKE NOE UTILGIVELIG SYND_:_HVA ENN AV SYND ER ALLEREDE FERDIG SONET STRAFF_💗💗💗💗 Anonymkode: 593f0...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #35 Del Skrevet 12. desember 2021 Tror egentlig ikke på sånt. Men ble litt overrasket da jeg for noen år siden fant ut at omtrent alle mine nære venner er skorpioner, og at jeg endte også opp med en skorpion som partner (er selv skorpion). Anonymkode: 457c5...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #36 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jesu sår💋 er deilig🌟☀️Jesu sår inneholder Jesu blod og ble laget av straffen for _ALLE_ synder som eksisterer hos _ALLE_ mennesker _FORTID,FREMTID,NÅTID_:_DET FINNES IKKE NOE UNNTAK HER:FINNES IKKE NOE UTILGIVELIG SYND_:_HVA ENN AV SYND ER ALLEREDE FERDIG SONET STRAFF_💗💗💗💗 Anonymkode: 593f0...6ca ? I alle dager.... dette er det rareste jeg har lest på KG på veldig, veldig lenge. Anonymkode: 457c5...84e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #37 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Forklar oss gjerne hvordan dette kan skade noen som helst. Det er litt vanskelig å ta deg seriøst men den barnslige holdningen din. Anonymkode: c780c...940 Når man kan bli anklaget for feks å være sexgal, djevelsk, slem, utspekulert, manipulerende, løgnaktig, sjalu eller misunnelig, kun basert på når man er født, er astrologi skadelig. Anonymkode: fd2d9...e72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. desember 2021 #38 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når man kan bli anklaget for feks å være sexgal, djevelsk, slem, utspekulert, manipulerende, løgnaktig, sjalu eller misunnelig, kun basert på når man er født, er astrologi skadelig. Anonymkode: fd2d9...e72 Men så har det ingenting med astroligi å gjøre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #39 Del Skrevet 12. desember 2021 Astrologi er vissvass. I samme sjanger som religion. Bare tull og overtro begge deler. Anonymkode: 166f2...7aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #40 Del Skrevet 13. desember 2021 Lawyam skrev (43 minutter siden): Men så har det ingenting med astroligi å gjøre heller. Så astrologi handler ikke om at man har visse personlighetstrekk basert på når man er født? Anonymkode: fd2d9...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå