AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #41 Del Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så astrologi handler ikke om at man har visse personlighetstrekk basert på når man er født? Anonymkode: fd2d9...e72 Selvsagt ikke. Herregud. Anonymkode: 166f2...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #42 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg tenker at de elsker drama og er ofte rundbrennere. De er også hevngjerrige. Anonymkode: 96645...bc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. desember 2021 #43 Del Skrevet 13. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så astrologi handler ikke om at man har visse personlighetstrekk basert på når man er født? Anonymkode: fd2d9...e72 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Astrologi Og nei, ikke bare på når man er eller hvor, men også påvirkning av mye, mye annet som planeters posisjoner og innvirkninger på person da de ble født og underveis gjennom livet og i dag. Så å beskrive noen på bakgrunn av hvilket stjernetegn de har er bare reinspikka tøv. Endret 13. desember 2021 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. desember 2021 #44 Del Skrevet 13. desember 2021 Basert på de jeg kjenner så er de disse egenskapene som går igjen: hevngjerrige, følsomme, hemmelighetsfulle og er over snittet interessert i sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. desember 2021 #45 Del Skrevet 13. desember 2021 Neei, skal vi se… jeg er Sagittarius i den tropikale zodiaken (vestlig) med Libra som ascendant og Scorpio i måne og så er jeg Scorpio i den sidereale zodiaken (østlig) med Scorpio i ascendant og Libra i måne. Aner ikke hva det skulle si om meg eller ikke. Ikke tenker jeg særlig på det som noe relevant for noe som helst O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #46 Del Skrevet 13. desember 2021 Værste selvopptatte folka. Tror de er så mystiske. Anonymkode: 337dc...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #47 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Værste selvopptatte folka. Tror de er så mystiske. Anonymkode: 337dc...483 Tror? jeg og mange andre vil alltid si at de fleste skorpioner er mystiske. Jeg kjenner mange skorpioner, de alle sammen er hemmelighetsfulle og åpner seg ikke lett. Kjære vene, hvem skorpion var det som fornærmet deg sånn?😅 Anonymkode: 10261...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #48 Del Skrevet 14. desember 2021 Marvelous skrev (På 13.12.2021 den 2.55): Basert på de jeg kjenner så er de disse egenskapene som går igjen: hevngjerrige, følsomme, hemmelighetsfulle og er over snittet interessert i sex. Helt enig med deg. Typisk skorpioner ♏🦂 Anonymkode: 10261...7a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #49 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 21.50): Jesu sår💋 er deilig🌟☀️Jesu sår inneholder Jesu blod og ble laget av straffen for _ALLE_ synder som eksisterer hos _ALLE_ mennesker _FORTID,FREMTID,NÅTID_:_DET FINNES IKKE NOE UNNTAK HER:FINNES IKKE NOE UTILGIVELIG SYND_:_HVA ENN AV SYND ER ALLEREDE FERDIG SONET STRAFF_💗💗💗💗 Anonymkode: 593f0...6ca Nå avsporer du hele tråden🤔 Anonymkode: 10261...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #50 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 0.36): Astrologi er vissvass. I samme sjanger som religion. Bare tull og overtro begge deler. Anonymkode: 166f2...7aa Ok. Da får du mene det. Men jeg tror på det Anonymkode: 10261...7a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #51 Del Skrevet 14. desember 2021 Ts her Jeg har lest alle kommentarene, mye bra svar her Litt for mange kommentarer å svare på, men veldig bra med svar fra dere 👍 Jeg mener også nå at skorpionene passer veldig bra med krepsen 🥰 Anonymkode: 10261...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #52 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror? jeg og mange andre vil alltid si at de fleste skorpioner er mystiske. Jeg kjenner mange skorpioner, de alle sammen er hemmelighetsfulle og åpner seg ikke lett. Kjære vene, hvem skorpion var det som fornærmet deg sånn?😅 Anonymkode: 10261...7a6 De er bare irriterende og selvgode, mange åpner seg ikke lett. Jeg selv er et annet tegn og åpner meg ikke før noen. Men er da ikke mystisk for det. Skorpio er hevngjerrige og på grensen til ondskapsfulle og selvgode. Anonymkode: 337dc...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #53 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 3.10): Jeg mener de er ville og sexgale, også som oftest så er de veldig pene og djevelske 🤣 Og for gud skyld ikke kødd med en skorpion. Hva mener dere? Og hvilket annet stjernetegn passer best sammen med skorpionen? Tvillingen kanskje?🤔 Anonymkode: 10261...7a6 Datet en som var skorpion. Sexgal ja og kom med stikk hele liten. Lite følsom. Litt narc. Men kreativ, og tilstedeværende far. Anonymkode: a5389...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. desember 2021 #54 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Jeg er verken vill eller sexgal. Jeg er rolig og veldig snill, jeg er langt i fra ond. Jeg er vanskelig å komme inn på, men hva er galt i det? Man trenger ikke dele alt med gud og hvermann. Alle som kjenner meg, sier at jeg en god person som ser andre og er omsorgsfull. Tull at alle som er født i skorpionen er onde. Endret 15. desember 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #55 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg er skorpion, og finnes ikke misunnelig, sjalu eller spesielt sexgal. Jeg liker sex, men MÅ ikke ha det hele tiden liksom. Jeg blir ansett som rolig og snill av andre, og veldig tolerant og lite kontrollerende av kjæresten. Så med andre ord er astrologi bullshit. Anonymkode: 259fc...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #56 Del Skrevet 15. desember 2021 Katten.2.0 skrev (På 8.12.2021 den 21.05): Bitches be craycray. Mente du rayray? Anonymkode: a0b16...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #57 Del Skrevet 15. desember 2021 Athena79 skrev (54 minutter siden): Jeg er verken vill eller sexgal. Jeg er rolig og veldig snill, jeg er langt i fra ond. Jeg er vanskelig å komme inn på, men hva er galt i det? Man trenger ikke dele alt med gud og hvermann. Alle som kjenner meg, sier at jeg en god person som ser andre og er omsorgsfull. Tull at alle som er født i skorpionen er onde. ikke onde, nei Hvem sier det da? Anonymkode: a5389...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #58 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg er tvilling, og 90% av mine kjærester har vært skorpion. Tror jeg har lett for å falle for de, da de er flinke med ord og lidenskapelige. 2 av mine exer stalker meg, og kom seg inn på både mail og Facebook i tiden etter det var slutt. Og min ex mann er det nå 14 år siden vi gikk fra hverandre, vi har barn sammen så må jo ha kontakt. Og fra dag en, har han gjort det han kan for å gjøre det vanskelig for meg. Nå er det ikke store ting lenger, sånn som i starten, men han holder fortsatt på. Jeg har aldri gjort han noe. Og fatter ikke hvorfor han fortsatt må plage meg. Og alle sammen løy til meg. Men samtidig har de vært ganske forskjellige og. Sønnen min er vær, men har jo ingen likheter med en vær. Anonymkode: 5909e...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå