Gå til innhold

Hva synes dere om folk som er født i skorpionens tegn? Hvordan opplever du skorpioner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så astrologi handler ikke om at man har visse personlighetstrekk basert på når man er født? 

Anonymkode: fd2d9...e72

Selvsagt ikke. Herregud. 

Anonymkode: 166f2...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at de elsker drama og er ofte rundbrennere. De er også hevngjerrige. 

Anonymkode: 96645...bc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så astrologi handler ikke om at man har visse personlighetstrekk basert på når man er født? 

Anonymkode: fd2d9...e72

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Astrologi

Og nei, ikke bare på når man er eller hvor, men også påvirkning av mye, mye annet som planeters posisjoner og innvirkninger på person da de ble født og underveis gjennom livet og i dag. Så å beskrive noen på bakgrunn av hvilket stjernetegn de har er bare reinspikka tøv.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på de jeg kjenner så er de disse egenskapene som går igjen: hevngjerrige, følsomme, hemmelighetsfulle og er over snittet interessert i sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, skal vi se… jeg er Sagittarius i den tropikale zodiaken (vestlig) med Libra som ascendant og Scorpio i måne og så er jeg Scorpio i den sidereale zodiaken (østlig) med Scorpio i ascendant og Libra i måne. 

Aner ikke hva det skulle si om meg eller ikke. Ikke tenker jeg særlig på det som noe relevant for noe som helst  O_o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Værste selvopptatte folka. Tror de er så mystiske.

Anonymkode: 337dc...483

Tror? jeg og mange andre vil alltid si at de fleste skorpioner er mystiske. Jeg kjenner mange skorpioner, de alle sammen er hemmelighetsfulle og åpner seg ikke lett. 

Kjære vene, hvem skorpion var det som fornærmet deg sånn?😅

Anonymkode: 10261...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (På 13.12.2021 den 2.55):

Basert på de jeg kjenner så er de disse egenskapene som går igjen: hevngjerrige, følsomme, hemmelighetsfulle og er over snittet interessert i sex.

Helt enig med deg. Typisk skorpioner 🦂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 21.50):

Jesu sår💋 er deilig🌟☀️Jesu sår inneholder Jesu blod og ble laget av straffen for _ALLE_ synder som eksisterer hos _ALLE_ mennesker _FORTID,FREMTID,NÅTID_:_DET FINNES IKKE NOE UNNTAK HER:FINNES IKKE NOE UTILGIVELIG SYND_:_HVA ENN AV SYND ER ALLEREDE FERDIG SONET STRAFF_💗💗💗💗

Anonymkode: 593f0...6ca

Nå avsporer du hele tråden🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 0.36):

Astrologi er vissvass. I samme sjanger som religion. Bare tull og overtro begge deler. 

Anonymkode: 166f2...7aa

Ok. Da får du mene det. Men jeg tror på det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her :) Jeg har lest alle kommentarene, mye bra svar her :) Litt for mange kommentarer å svare på, men veldig bra med svar fra dere :) 👍

Jeg mener også nå at skorpionene passer veldig bra med krepsen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror? jeg og mange andre vil alltid si at de fleste skorpioner er mystiske. Jeg kjenner mange skorpioner, de alle sammen er hemmelighetsfulle og åpner seg ikke lett. 

Kjære vene, hvem skorpion var det som fornærmet deg sånn?😅

De er bare irriterende og selvgode, mange åpner seg ikke lett. Jeg selv er et annet tegn og åpner meg ikke før noen. Men er da ikke mystisk for det. 

Skorpio er hevngjerrige og på grensen til ondskapsfulle og selvgode. 

Anonymkode: 337dc...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 3.10):

Jeg mener de er ville og sexgale, også som oftest så er de veldig pene og djevelske 🤣  Og for gud skyld ikke kødd med en skorpion.

Hva mener dere? Og hvilket annet stjernetegn passer best sammen med skorpionen? Tvillingen kanskje?🤔

Datet en som var skorpion. Sexgal ja og kom med stikk hele liten. Lite følsom. Litt narc. Men kreativ, og tilstedeværende far. 

Anonymkode: a5389...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg er verken vill eller sexgal.  Jeg er rolig og veldig snill, jeg er langt i fra ond. 

Jeg er vanskelig å komme inn på, men hva er galt i det? Man trenger ikke dele alt med gud og hvermann.

Alle som kjenner meg, sier at jeg en god person som ser andre og er omsorgsfull.

Tull at alle som er født i skorpionen er onde.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skorpion, og finnes ikke misunnelig, sjalu eller spesielt sexgal. Jeg liker sex, men MÅ ikke ha det hele tiden liksom. Jeg blir ansett som rolig og snill av andre, og veldig tolerant og lite kontrollerende av kjæresten. Så med andre ord er astrologi bullshit. 

Anonymkode: 259fc...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (På 8.12.2021 den 21.05):

Bitches be craycray. 

Mente du rayray?

Anonymkode: a0b16...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Athena79 skrev (54 minutter siden):

Jeg er verken vill eller sexgal.  Jeg er rolig og veldig snill, jeg er langt i fra ond. 

Jeg er vanskelig å komme inn på, men hva er galt i det? Man trenger ikke dele alt med gud og hvermann.

Alle som kjenner meg, sier at jeg en god person som ser andre og er omsorgsfull.

Tull at alle som er født i skorpionen er onde.

ikke onde, nei :) Hvem sier det da?

Anonymkode: a5389...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tvilling, og 90% av mine kjærester har vært skorpion. Tror jeg har lett for å falle for de, da de er flinke med ord og lidenskapelige. 2 av mine exer stalker meg, og kom seg inn på både mail og Facebook i tiden etter det var slutt. Og min ex mann er det nå 14 år siden vi gikk fra hverandre, vi har barn sammen så må jo ha kontakt. Og fra dag en, har han gjort det han kan for å gjøre det vanskelig for meg. Nå er det ikke store ting lenger, sånn som i starten, men han holder fortsatt på. Jeg har aldri gjort han noe. Og fatter ikke hvorfor han fortsatt må plage meg. Og alle sammen løy til meg. 

Men samtidig har de vært ganske forskjellige og. Sønnen min er vær, men har jo ingen likheter med en vær.

Anonymkode: 5909e...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...