anonyn Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Kan jeg dra fra Nord Norge til Oslo med SAS fly i januar? Jeg forsøkte å ringe SAS, men det var ingen som svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Slik reglene er nå, ja. Hvordan det ser ut i januar vet ingen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2021 trønder skrev (Akkurat nå): Slik reglene er nå, ja. Hvordan det ser ut i januar vet ingen. Jeg vil bestille flyet nå. Kan jeg endre det elelr kansellere det senere om det ikke går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 2 minutter siden, anonyn said: Jeg vil bestille flyet nå. Kan jeg endre det elelr kansellere det senere om det ikke går? Da bør du bestille fleksible billetter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2021 trønder skrev (Akkurat nå): Da bør du bestille fleksible billetter. hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 6. desember 2021 #6 Del Skrevet 6. desember 2021 1 minutt siden, anonyn said: hva er det? Billetter som kan avbestilles eller endres. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 7. desember 2021 Får jeg reise om jeg skal på konsultasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 7. desember 2021 #8 Del Skrevet 7. desember 2021 Selv midt i de verste tiltakene var det vel ingen forbud mot å fly innenlands, det var bare frarådet med mindre det var nødvendig reise? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 7. desember 2021 SoftKitty skrev (1 minutt siden): Selv midt i de verste tiltakene var det vel ingen forbud mot å fly innenlands, det var bare frarådet med mindre det var nødvendig reise? Var det alltid lov å fly fra Norge til Norge? Tror du jeg får i januar? Jeg har ikke vaksine, men har munnbind. Er det noe spesielt man må gjøre på fly som har endret seg siden 2018? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 7. desember 2021 #10 Del Skrevet 7. desember 2021 Oslo er ikke stengt for innreise, aldri vært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. desember 2021 #11 Del Skrevet 7. desember 2021 anonyn skrev (21 minutter siden): Var det alltid lov å fly fra Norge til Norge? Tror du jeg får i januar? Jeg har ikke vaksine, men har munnbind. Er det noe spesielt man må gjøre på fly som har endret seg siden 2018? Tror det eneste er munnbind fra en eller annen gang i 2020. I 2018 var alt som vanlig … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 7. desember 2021 Iso1 skrev (2 minutter siden): Oslo er ikke stengt for innreise, aldri vært. Har Nordland (Bodø) vært stengt for utreise til Oslo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg