Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere? Hvorfor eller hvorfor ikke? Valgets kvaler 😅

Anonymkode: b1cb8...e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbeltdyne! Har blitt vant til det, og synes enkeltdyne er så liten nå 😅 Selv når jeg sover alene. 

Skrevet

Vi hadde dobbeltdyne i 15 år, men byttet så til enkle dyner. Vi koser og har sex like mye fremdeles, men sover bedre nå. Så enkle dyner.

Anonymkode: 2e3df...986

• Liker 1
Skrevet

Dobbeltdyne helt klart. Har en 190x200 seng også. Det er noe med at man kan bare legge seg i en x under dyna uten at hender og bein går utenfor. Bor alene, men har en liten hund som tar stor plass 😅

Anonymkode: c5619...6ef

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Enkeldyne. Vil ha egen dyne 🤪

Skrevet

Hver vår dobbeltdyne

Anonymkode: ae472...b20

• Liker 5
Skrevet

Jeg elsker dobbeltdyne. 

Med ett unntak.  Når barna kommer inn på natta, og plent vil ligge i midten. Uten dyne. 

Da er dobbeltdyne et herk. 

Anonymkode: 6968b...22a

Skrevet

Dobbeldyne som singel, men enkeldyner om jeg skulle sove sammen med noen. Blir veldig varm når jeg sover, så det blir ubehagelig og klamt å dele dyne med noen.

• Liker 1
Skrevet

Dobbeldyne ;) Jeg er en frysepinn, særlig om vinteren, så holder bedre på varmen med dobbeldyna :) Hater å våkne på natta fordi jeg har vridd på meg og fått dyna under en arm eller en fot, så halve ryggen er utenfor 🥶😄 

Anonymkode: a4918...6cb

• Liker 1
Skrevet

Enkeldyne! Uten tvil. Jeg sover lett og han sover urolig. Begge får best søvn av enkeldyner. Ingen problem å krype sammen for god nærhet fordet om. 

Anonymkode: 1de57...4ea

Skrevet

Enkeltdyne.

Vi har hatt dobbeltdyne og jeg sover kjempedårlig med det. For det første er jeg ingen inntil-sover, og dessuten liker jeg å pakke dyna rundt hele meg når jeg sover. Det fungerer ikke når begge skal ligge under samme dyne.

For det andre er han en stor dyne-tyv som gjerne tar tak i et hjørne av dyna og snurrer seg rundt i søvne slik at jeg ender opp frossen, og med null dyne. 

Dobbeldyna gikk ut av bruk i forbindelse med at en av oss var influensasyk med høy feber en gang, for da måtte vi bruke hver vår dyne. Da ble det to enkeltdyner i senga etter det. 

Anonymkode: 16656...335

Skrevet

Her vil han ha dobbeldyne og jeg vil ha enkeldyne slik at jeg kan pakke meg inn som en burrito og ikke bli plaget av han 😅

(Vi koser og har sex uten dyne før vi sover)

Anonymkode: c9d36...b80

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enkeltdyne.

Vi har hatt dobbeltdyne og jeg sover kjempedårlig med det. For det første er jeg ingen inntil-sover, og dessuten liker jeg å pakke dyna rundt hele meg når jeg sover. Det fungerer ikke når begge skal ligge under samme dyne.

For det andre er han en stor dyne-tyv som gjerne tar tak i et hjørne av dyna og snurrer seg rundt i søvne slik at jeg ender opp frossen, og med null dyne. 

Dobbeldyna gikk ut av bruk i forbindelse med at en av oss var influensasyk med høy feber en gang, for da måtte vi bruke hver vår dyne. Da ble det to enkeltdyner i senga etter det. 

Støtter deg 100 %. Vi har samme type mann 😜

Anonymkode: c9d36...b80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva foretrekker dere? Hvorfor eller hvorfor ikke? Valgets kvaler 😅

Anonymkode: b1cb8...e2e

Enkeltdyne i par. Å ligge for nært noen er ufyselig.  Dobbeldyne er for en person det og. 

Anonymkode: d385c...a6c

Skrevet

To dobbeldyner om vinteren, en på sommeren. 

Skrevet

Et par ting til som taler mot dobbeldyne:
1. De er et stort herk når man skal skifte dynetrekk.
2. Sengetøy til dobbeldyner er dyrt, man finner dem sjeldnere på kjempetilbud og utvalget er dårligere. 

Skrevet

Jeg har dobbeldyne hos meg men enkeldyne hos han. Begge deler er greit, ligger nå inntil uansett. 

Anonymkode: bcb87...be5

Skrevet

Hver vår dobbeldyne! 

Anonymkode: b79bb...311

• Liker 1
Skrevet

Enkel med bred madrass! 🥳😅

Anonymkode: 97cb6...78a

Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle like å sove inntil noen eller bruke dobbeltdyne. Så møtte jeg kjæresten 😍

Anonymkode: 41e60...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...