AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Er det normalt at man blir sint på et barn fordi det gråter? samboer blir sint hver gang barna gråter i over 1 minutt og han ikke klarer å trøste dem.. han begynner ofte å «uffe seg», hoste og harke høyt så barna skal bli stille, «gi opp» og sette fra seg barnet eller generelt bli frustrert. Når jeg klager på det får jeg bare beskjed om at han skal skjerpe seg, uten at det er noe endring neste gang. de gangene jeg ammer minstemann og eldste starter å sutre/gråte uten at vi vet grunnen sitter samboer ofte å bare stirrer på eldste. Hvis jeg da sier «du må jo trøste» blir jeg totalt ignorert og han fortsetter å stirre, helt til jeg blir sint og små kjefter, da løfter han opp barnet og kommer ofte en kommentar som «bortskjemt unge», eller «mamma er så slem og sint»… skal sies at jeg ikke stoler på han 1 gran til å ha barna alene, så er uaktuelt å reise.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 132e5...e96
Eplejuice123 Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Har han en grunn til hvorfor han ikke griper inn? Er han lat og tenker at du fikser? Tenker han at man ikke alltid skal trøste? Da mener jeg at det er situasjonen. Tenkte siden du skriver " bortskjemte unge". Som feks at ungen gråter fordi han ikke fikk vilja si. Samtidig synes jeg det er rart han ikke veileder ungen. Du har sikkert pratet m han om det. Hva sier han da?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Ta han med på COS-kurs! Anonymkode: 7a837...82d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå