Gå til innhold

Smerter i halebeinet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått skikkelig smerter i halebeinet som kommer når jeg sitter og når jeg reiser meg opp. Det rare er at jeg har ikke slått meg! Noen som har hatt smerter der uten noen åpenbar årsak? Hva gjorde dere? Gikk det bare over? Hatt vondt i flere uker nå. 

Anonymkode: e860e...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sleit skikkelig med dette i mange år da jeg var yngre, ca fra jeg var 10-12 til jeg var 15. kom og gikk i perioder, spesielt vondt på skolen når jeg satt og måtte reise meg opp. Holdt på å begynne å grine noen ganger da jeg skulle reise meg opp, spesielt etter å ha sittet lenge. Tok meg sammen da, og det var ingen som merket det, men fy f. så vondt det kunne være. Tror kanskje akkurat det hadde noe med at jeg var i vekst å gjøre, for har ikke merket noe de senere årene. Men vet jo ikke, fikk det aldri undersøkt... Det var helt grusomt vondt i perioder...

Anonymkode: dd165...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sleit skikkelig med dette i mange år da jeg var yngre, ca fra jeg var 10-12 til jeg var 15. kom og gikk i perioder, spesielt vondt på skolen når jeg satt og måtte reise meg opp. Holdt på å begynne å grine noen ganger da jeg skulle reise meg opp, spesielt etter å ha sittet lenge. Tok meg sammen da, og det var ingen som merket det, men fy f. så vondt det kunne være. Tror kanskje akkurat det hadde noe med at jeg var i vekst å gjøre, for har ikke merket noe de senere årene. Men vet jo ikke, fikk det aldri undersøkt... Det var helt grusomt vondt i perioder...

Jeg hadde det også på barneskolen. Men da slo jeg meg skikkelig et par ganger også. Men ikke denne gangen. 🤔 Og ja, det kan være vanvittig vondt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde det også på barneskolen. Men da slo jeg meg skikkelig et par ganger også. Men ikke denne gangen. 🤔 Og ja, det kan være vanvittig vondt!

Jeg hadde ikke slått meg de periodene jeg sleit, så var uforklarlig egentlig, med mindre det skyldtes at jeg var i vekst. Men vet ikke, for har ikke hørt om andre som har hatt det.. Håper at det går over for deg snart, eller at du finner ut av hva det kan være og får hjelp! Ikke noe godt :klem:

• Liker 1
Skrevet

Søk opp sakroilitt. 

Anonymkode: adbc6...62a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Søk opp sakroilitt. 

Anonymkode: adbc6...62a

Takk for tips!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...