Gå til innhold

Skummel opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satt med barna mine når de spiste middag. Plutselig så får jeg en sånn rar følelse i hele kroppen,  hjertet durer så fort . Aldri opplevd at det har gått så fort. Det var så vidt jeg kjente hjerteslagene.  Jeg kjenner en brennende følelse fra brystet og det beveger seg oppover mot ansiktet.  Når den brennende følelsen treffer ansiktet,  så blir det trykk I øynene og jeg ser tåkete.  Når den brennende følelsen går opp i hodet. Så er det nesten så det eksploderer og jeg blir akutt svimmel. Holdt på å dette av stolen. Dette varte i underkant av 10 sekunder. (Tror jeg.) Jeg hadde sittet stille I 10 min. Blodtrykk er normalt kort tid etterpå. Lå på 127/86. 88 i puls. 

Er det noen som har opplevd det før? 

Anonymkode: 7b71d...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaksinert?

Anonymkode: f947d...bf1

Skrevet

Ja. Tror det er blodsukkeret 

Anonymkode: 292a1...8b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vaksinert?

Anonymkode: f947d...bf1

Ja er vaksinert.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja. Tror det er blodsukkeret 

Anonymkode: 292a1...8b2

Høyt eller lavt?😟 har sjekket blodsukkeret mitt, men det kan jo være nor som kan skje utenom å?🤷‍♀️

Skrevet

Jeg har hatt perioder med akutt blodtrykksfall.. Gjerne i forbindelse med stress, og det føltes sånn ut. Alt fint igjen etterpå 

Anonymkode: 76e4b...086

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt perioder med akutt blodtrykksfall.. Gjerne i forbindelse med stress, og det føltes sånn ut. Alt fint igjen etterpå 

Anonymkode: 76e4b...086

Ja, har vært en stressende periode.  Ja, alt var jo fint igjen etterpå. Var bare småkvalm pga jeg var svimmel.  🤷‍♀️

Skrevet

Fikk du kanskje er lite angstanfall? 

Anonymkode: 06624...9fd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fikk du kanskje er lite angstanfall? 

Anonymkode: 06624...9fd

Jeg har ptsd og hatt det i 15 år. Aldri opplevd noe så kraftig isåfall 😅 mye mulig det var ett stort, og ikke ett lite ett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...