AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Er noen dame noen gang gode nok for sønnen din? Eller er du innstilt på å ødelegge forholdet? Jeg bare lurer for det virker ganske vanlig. Ja jeg sliter med svigermor. Spesiell dame jeg prøver å jobbe med, men er til tider utfordrende.... Hva skal til for at man blir godtatt? Anonymkode: 12f1c...003
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Noen ganger blir man aldri godtatt og må leve med det dessverre. Bare vær hyggelig når dere møtes så har du gjort ditt beste. Anonymkode: 18473...569
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Jeg elsker min svigerdatter! Anonymkode: 73884...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg elsker min svigerdatter! Anonymkode: 73884...1b1 Spurte om de som ikke likte sine... Anonymkode: 12f1c...003
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Jeg var veldig glad i min svigerdatter. Jeg skriver var, for på ett tidspunkt skuffet hun stort. Det er ikke snakk om utroskap eller noe sånn, men min sønn ble veldig syk over lang tid og hun trakk seg veldig unna - istedenfor å være den støtten som han trengte. De er fremdeles gift og jeg er nøye med å ikke blande meg inn i deres forhold - men jeg klarer ikke finne tilbake til de gode følelsene jeg hadde for henne. Anonymkode: d9e58...4b3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var veldig glad i min svigerdatter. Jeg skriver var, for på ett tidspunkt skuffet hun stort. Det er ikke snakk om utroskap eller noe sånn, men min sønn ble veldig syk over lang tid og hun trakk seg veldig unna - istedenfor å være den støtten som han trengte. De er fremdeles gift og jeg er nøye med å ikke blande meg inn i deres forhold - men jeg klarer ikke finne tilbake til de gode følelsene jeg hadde for henne. Anonymkode: d9e58...4b3 Tusen takk for et ærlig svar. Anonymkode: 12f1c...003
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Har 4 svigerdøttre, liker 3 av dem og den fjerde er så fjern fra denne verden at jeg holder meg langt borte fra henne. Deltar kun i påtvunget samvær, der begge er. Anonymkode: 1be2c...ee8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå