Gjest Starya Skrevet 13. oktober 2002 #21 Del Skrevet 13. oktober 2002 Mmm, Milla, høres bra ut.. X-en min var gorilla. Og håret hans klødde/stakk noe så inni.. Jeg kjøpte han heldekkende pyjamas en jul. Da ble det straks mer levelige forhold i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #22 Del Skrevet 13. oktober 2002 Tror nok at Jørgen ble truffet ja. Men jeg liker ikke menn med abnorme mengder kroppshår. Gorillaer er ikke bra. Jeg liker myk glatt hud. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 16. oktober 2002 #23 Del Skrevet 16. oktober 2002 Nei til pelskledde monkey-menn ! Nå er jo jeg så heldig at kjæresten min er av den typen med lite kroppshår, noen få hårstrå dukker opp på brystkasa, men da er jeg kjapt ute med pinsetten ! Okda, mitt forhold til hår er vel en smule......tja...littebittegranne sjukelig fobi mot det kanskje ja... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. oktober 2002 #24 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ehem.. :oops: har også vært sammen med en "gorilla", og det var koselig på sin måte.Ganske macho og mandig liksom..he he..,det jeg IKKE likte var den gangen han vokset skuldrene sine og det kom "stikkerter" ut igjen... Lite sexy.. Bamsemumsen nå er ganske perfekt behåret, passe lodden og myk.. (lange hår på føflekker på ryggen foretrekker jeg derimot barbert...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå