AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Småfuglene mine spiser meg ut av huset! Jeg liker å gi en blanding av solsikkefrø og peanøtter, kanskje litt melormer og rosiner og småfuglblanding. Men hvor er det billigst å kjøpe fuglemat? Anonymkode: 89dca...02f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Nå for tida tror jeg coop xtra har det billigste, betaler litt under 40kr for 2, 5 kg solsikker. Før kjøpte jeg 25kg sekken på FK for rundt 350, men det er jo solsikkefrø mangel over alt for tida så mange steder er tomt. Ja det er dyrt med småfugl lykke, men du kan kanskje lage selv? Smelte feks delfia fett eller saltfritt smør og lage baller av det og frøblandingene du har, la det stivne og gi dem? Billigere hjemmelaget og mer næring i. Anonymkode: 0b6fb...339
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Jeg leter etter kampanjer! Felleskjøpet pleier være dyrt! Rusta har medlemsrabatt og den pleier være bra! Og godt utvalg! Jula har gode priser på storsekker! Uten at man må være medlem, såvidt jeg har sett. Plantasjen har også litt stiv pris (nordafor i alle fall), men har funnet noen kupp der også. Jeg sjekket for noen uker sider og da var Jula billigst her på solsikkefrø her. Europris har også en ganske OK pris på frø, men mulig man må være medlem. Jeg pleier også supplere. Så det er solsikkefrø, meiseboller, litt knekkebrød og kjeks innimellom, peanøtter, peanøttsmør (den med ekornet på, fra rema. lite salt i den), og "gammel" frukt. Felleskjøpet hadde ifjor billige julenek også som slo an. Av og til drysser jeg litt kattetørrfor/snop rundt også. Skjærs og kråka liker dette. Og jeg liker å mate alle fuglene. Lykke til! Anonymkode: b24c7...70d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Biltema har peanøtter og solsikkefrø uten skall. Pleier å kjøpe meiseboller uten plast på Europris Anonymkode: ec8cb...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå