AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg ble intenst forelsket i en fyr, noe jeg tålte ganske dårlig pga. issues jeg har fra før. Fikk søvnmangel, mye bekymring og intenst tankekjør. Legen satte meg på en lav dose Seroquel, og jeg merker at jeg har det bedre nå, og jeg får sove. MEN, jeg kom veldig raskt "ned på jorda" igjen. Nå føler jeg meg litt sånn "nummen", på et vis. Den store høyden av følelser er borte, de forsvant på dag 2 med disse pillene ... og sikkert også de laveste punktene. Nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg føler. Er dette vanlig? Aldri vært borti antipsykotika før, bare antidepressiva. Kjenner litt igjen feelingen fra sistnevnte... Anonymkode: e1cdb...753
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Hvor stor dose går du på. Går på 200mg saroquel her, og aldri følt meg mer levende. Følelser får jeg, men forskjellen uten pillene er at jeg nå føler meg levende, fordi jeg endelig fungerer. Men nå får jeg saroquel for bipolar lidelse, vet ikke om det utgjør en forskjell. Anonymkode: b2635...3f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå