Gå til innhold

hvor lenge etter sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

om en får urinveisinfeksjon etter sex, vil man da merke det allerede dagen etter?

er 3 dager siden og det svir noe voldsomt. blir redd for at det kan være noe annet:(

om det skulle vært f.eks klamydia, kan det merkes så fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså,svir på slutten når jeg er på do. som er oftere enn vanlig idag

Skrevet

Om man kan få urinveisinfeksjon av sex vet jeg ikke men det er uansett noe man merker fort. Urinveisinfeksjon er utrolig vondt og irriterende og symptomene kommer så og si med en gang. sviing/smerter når du tisser og hyppige do turer. man kan føle seg tissetrengt hele tiden, uten at man er det. :tristbla: Dette bør du sjekke med en gang,for det er ikke heldig å gå sånn over tid. Om det kan være noe annet,tør ikke jeg svare på (ta heller kontakt med legen) men klamydia merker man ikke så fort nei. man kan gå evigheter uten at man får noen merkbare symptomer.

Skrevet

når jeg fikk urinveisinfeksjon sa legen at det kunne komme av hyppig og hard sex.. Jeg hadde veldig veldig vondt når jeg tisset, og når vi prøvde å ha sex var det rett og slett umulig fordi det gjorde så vondt.. Jeg tror det var en helg vi var kaniner, og onsdagen eller torsdagen jeg fikk kjempevondt...

Skrevet

Alle gangene jeg har hatt UVI så har det vært fordi jeg ikke tisser etter sex, max 10 min sa legen. Men noen er mer resistante enn andre også da.

Skrevet

Nemlig, alltid tisse etter sex :) Og dessuten, jeg kan ikke skjønne at det går an å ha sex uten å gå på do en tur etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...