Gå til innhold

Fremfall av livmor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt litt murringer/press i underlivet og litt blødning enkelte dager (lite, trenger bare truseinnlegg).  Har hormonspiral så pleier ikke å ha mensen, men får litt småblødninger innimellom, så det i seg selv er ikke uvanlig for min del, men pleier ikke å få mensmurringer.

Men, siden i går har jeg i tillegg fått følelsen av at «noe» er på vei ut skjeden. Jeg kikket med speil og ser at livmorhalsen eller skjedeveggen viser i skjedeåpningen.😖

Tenker at det er skjedevegg- eller livmorfremfall? Er ikke vondt å ha samleie.

Er litt engstelig og lurer på om andre har erfaring med dette?

Jeg er 40 år og det er 15 år siden den siste av to helt greie og komplikasjonsfrie fødsler.. 

Anonymkode: 06f00...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som livmorprolaps. Greit å komme seg til legen kjapt

Anonymkode: 570fc...85c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De siste dagene har jeg hatt litt murringer/press i underlivet og litt blødning enkelte dager (lite, trenger bare truseinnlegg).  Har hormonspiral så pleier ikke å ha mensen, men får litt småblødninger innimellom, så det i seg selv er ikke uvanlig for min del, men pleier ikke å få mensmurringer.

Men, siden i går har jeg i tillegg fått følelsen av at «noe» er på vei ut skjeden. Jeg kikket med speil og ser at livmorhalsen eller skjedeveggen viser i skjedeåpningen.😖

Tenker at det er skjedevegg- eller livmorfremfall? Er ikke vondt å ha samleie.

Er litt engstelig og lurer på om andre har erfaring med dette?

Jeg er 40 år og det er 15 år siden den siste av to helt greie og komplikasjonsfrie fødsler.. 

Anonymkode: 06f00...b80

Min mamma fikk det nylig, er 30 år siden hennes forrige fødsel. Kan tydeligvis bare komme plutselig. Hun skal opereres snart, tror de fjerner hele livmoren da, men ikke helt sikker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...