Gå til innhold

Fangene på fortet - Viaplay

Meadow

Anbefalte innlegg

Fangene på fortet er tilbake! 

Jeg husker at jeg synes det var så gøy før, men etter å ha sett første episode er jeg litt delt. Heseblesende men ikke engasjerende, er det jeg sitter igjen med. 

Noen av oppgavene var spektakulære, men jeg synes det var så rart at lagene fikk bare forskjellige oppgaver, mulig det var sånn før også? Begge måtte i tårnet til Karen-Marie og svare på veldig enkle gåter, det var det eneste. 

Bernt Hulsker var overraskende masete som programleder. 

Litt usikker på om jeg kommer til å prioritere dette videre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte å ta en titt når de begynner å sende det :) På tv, altså.

Anonymkode: 1453d...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, blei skuffa over programmet. Mulig jeg husker det som bedre enn det var og at jeg har bygd opp en kunstig høy forventning. Etter å ha sett to episoder sitter jeg igjen med en litt sånn "meh"- følelse. Tror ikke jeg kommer til å fortsette å se på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gi det en sjanse, elsket dette programmet for mange år siden. Må si det har tapt seg. Synes Bernt Hulsker er ekstremt slitsom som programleder, virker tilgjort. I tillegg synes jeg det er noe disturbing med de to kortvokste gutta i sine roller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bernt Hulsker er alt for slitsom, men enda værre er Julie Strømsvåg som ødelegger hele programmet med norges verste dialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hèlt grei underholdning :Nikke: Koselig gjensyn med med "Passe Partout" og "Passe Partit" :hoppendeglad:. Kanskje en med mer erfaring enn Hulsker, hadde fått tempoet noe ned, (En Grøtta Grav, kanskje) men alt i alt likte jeg han også, jeg :Nikke: Savnet den delen hvor de må løse en rebus, og stille seg på en bokstav hver 🙂Skulle gjerne sett episoder fra tidligere sesonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 18.07):

Jeg tenkte å ta en titt når de begynner å sende det :) På tv, altså.

Anonymkode: 1453d...e8a

Tror ikke det skal sende på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det ligger med aldersgrense 12 år på Viaplay. Kan ikke helt se hvorfor det skal ha så høy aldersgrense? Noen tanker?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 7.12.2021 den 21.00):

Tror ikke det skal sende på TV.

Sendes det kun på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å se det. Hvorfor er det kun ‘kjendiser’ som skal være med på slikt? Så forbanna lei av de. Dem er jo med på alt! 

Husker Fangene på fortet fra tidligere. Da var det den vanlige dama og mannen i gata som var med! 

Og Bernt Hulsker klarer jeg bare ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst se, men sist jeg så det var det slanger med. Noen som vetom detter med denne gang? Da klarer jeg ikke å se på….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
amo skrev (På 9.1.2022 den 10.56):

Har lyst se, men sist jeg så det var det slanger med. Noen som vetom detter med denne gang? Da klarer jeg ikke å se på….

Har ikke sett noen slanger :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...