Gå til innhold

Hva gjør dere for å få ‘påfyll’ i hverdagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere den hovedtittelen helt, men…

Jeg føler at med jobb, hus og fire barn så tar jeg meg ikke tid til å ta en pause fra det jeg føler jeg MÅ gjøre. For min eget hode og helse sin skyld så må jeg prøve å få til et liv som er mere enn bare arbeid på jobb og hjemme.  Når jeg ikke har arbeidshelg så bruker jeg helgene til å komme ajour med klesvask og husvask og alt det der jeg ikke fikk gjort iløpet av uka. Jeg har lyst til å klare å gi litt mer faen og gjøre noe som heller gir meg en pause ifra alt ‘jobbet’ som livet er - som jeg helt sikkert har pålagt meg selv 😅

Så hva gjør dere? Går tur alene/med barna? Cafe? Hva…? Hva gir deg mere mening i en travel hverdag? Og hvordan klare å slappe av ifra gulvene som ‘burde’ vært vasket og vaskerommet som er fullt av klær, eller den middagen som skal stå på bordet hver dag…

hjelp? ☺️

Anonymkode: 32b4e...bf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Jeg ligger i badekaret uforskammet lenge. 

Ellers er jeg utrolig glad i kos😅 Fyre i peisen, tenne lys, bake småkaker og ha en kopp te. 

Ellers er det viktigste jeg gjør er å passe på at jeg får nok søvn av god kvalitet. 

Jeg har tidligere vert veldig flink til å trene også, men har hatt en skikkelig dårlig periode nå som jeg ikke har fått det til, men ellers er det også alfa omega. Blir nok oppstart nå igjen etter jul😬🤞

For å gjøre mye av de kjedelige tingene hjemme hører jeg på podcast, musikk eller lydbøker 😄 da går det litt enklere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du har lyst til, fordi du har lyst til det 😉 Har du lyst til å bake, gjør det. Har du lyst til å lese på sofan, gjør det. Du skjønner hvor jeg vil ☺️

Men bare prøv, tenk og kjenn etter - har jeg lyst til å gjøre dette? I noen tilfeller, nei, men det vil føles godt når det er gjort. Og da kan man gjerne unne seg noe annet man vil 😌 Si ja til ting du vil og nei til det du ikke vil 🙏🏻

Anonymkode: 1d92d...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...