Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Skal til Paris i begynnelsen av November. Noen som vet sånn ca hva temperaturen ligger på? Jeg har ikke peiling......
Gjest Minnie i.i Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Vi var i Paris i midten av november for 2 år siden, da var det relativt mildt. Vi satt ute på uterestauranter og koste oss. Vi hadde en dag med sol, og da var temperaturen nesten oppi 18-20 grader. Bare å ta av seg jakka! Men, hvem vet? Det er jo mildt her i Norge nå også, når det likeså godt kunne vært kaldt.....
Helene Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 Ta med tykk genser. Hvis høsten har begynt er hus og hotell veldig kalde! Dette er innland, med rått klima.
diddi Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg gikk i innegenser med ponsjo over i fjor. Men det var litt kaldere en av dagene, og da var det godt med en litt tykkere ullgenser eller jakke. Da tok vi også båttur, og noen tynne vanter hadde vært deilig. Men jeg hadde med meg "pjuskesjerfet" også. Det var deilig om kveldene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå