GÃ¥ til innhold

Gode satengsengesett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem synes dere har best satengsengesett?😊

Anonymkode: 09f5e...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen veldig gode fra Borås cotton. Hva modellen heter husker jeg ikke i farten. Jeg har hatt dem i 4-5 år. De er ett av fire ulike sett som jeg roterer på å bruke (systematiker, ja :hoho: ) så de blir brukt helt jevnlig.  Jeg vasker dem på 60 grader hver gang, og de er like fine som da de var nye. 

Anonymkode: 9db5b...72e

Skrevet

Abate

Anonymkode: e9b1b...d24

• Liker 1
Skrevet

Har et mange år gammelt sett fra Høie som fremdeles er like bra. Litt falmet i fargen etter rundt 10 år med kokevask, men fremdeles tykt, mykt og godt i stoffet. :) 

Jeg kjøpte et laken fra Abate som virker bra så langt, men jeg har ikke hatt det lenge nok til å kunne si noe om slitestyrken enda. Men stoffet og sømmene virker solide, og det har en fin "satengshine". 

Omtrent samtidig kjøpte jeg et sengesett i bomullsateng fra Indusia design. Det er mykt og godt, men virker mye tynnere og dårligere i kvaliteten enn både Høie og lakenet fra Abate. Jeg merker det både på selve stoffet og på sømmene. Det har vært vasket 3 ganger, og virker allerede mer utvasket enn det 10 år gamle Høie-sengetøyet. 

Anonymkode: 46ce3...5e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...