AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #21 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barefar skal ha barnet hos seg, men har ikke mat har aldri mat! Hvergang må jeg levere datteren våres med mat. Dette er jeg lei av,og har sagt hvis du skal ha henne hos deg MÅ...du ha mat. Skulle ha henne idag men hadde bare pannekaker til middag. Hun er et år og halv mate henne med pannekaker? Er det noen som gir barna pannekaker til middag. Ikke engang har han grøt eller noe glasskroke lignende. Dette må jeg ta opp med noen. 😕 Anonymkode: b62e7...17f Pannekaker med bacon er middag ja. Anonymkode: a3b12...86a 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #22 Skrevet 5. desember 2021 Pannekaker er supert 👍 Anonymkode: 150cc...a17 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #23 Skrevet 5. desember 2021 Pannekaker er helt ok middag. Ikke hver dag, kanskje heller ikke hver uke. Men hvis han aldri har mat i huset når barnet skal komme og han ikke hører på deg, så må du nok melde fra til noen så han kan få veiledning. Anonymkode: a7671...ca7 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #24 Skrevet 5. desember 2021 Ja, pannekaker spises til middag. Gjerne sammen med suppe, f.eks. ertesuppe. Nei, du MÅ ikke ta opp dette med noen. Hva er glasskroke? Anonymkode: ee699...4ec 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #25 Skrevet 5. desember 2021 Sekvsagt har vi pannekaker til middag Anonymkode: 4cf1e...381 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #26 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pannekaker er helt ok middag. Ikke hver dag, kanskje heller ikke hver uke. Men hvis han aldri har mat i huset når barnet skal komme og han ikke hører på deg, så må du nok melde fra til noen så han kan få veiledning. Anonymkode: a7671...ca7 Veiledning i å gå på Rema 1000 og handle mat 🤦♀️ Hjelpeløs mann? Anonymkode: a65b4...a56 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #27 Skrevet 5. desember 2021 Pannekaker er helt grei innimellom. Jeg har gjerne litt grovt mel/havremel i røra. Har ikke sukker eller syltetøy. Det blir litt søtt 🙂 Egg er sunt og bidrar med bra næring. Men at han aldri har mat i huset høres jo ikke bra ut. Hva med å kjøpe en kokebok med noen enkle matretter der det kreves få ingredienser, og maten går fort å lage? Eller tipse om matkasse? Anonymkode: 194c0...cba
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #28 Skrevet 5. desember 2021 En 1-åring kan da fint spise pannekaker. Babyen min på 10 måneder får pannekaker selv de gangene vi har det til middag, ser ikke problemet med det? Er jo verre at han ikke kjøper inn mat til de helgene han har barnet. Anonymkode: a7ea6...f4b 2
Tanuki Skrevet 5. desember 2021 #29 Skrevet 5. desember 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Barefar skal ha barnet hos seg, men har ikke mat har aldri mat! Hvergang må jeg levere datteren våres med mat. det kalles "weaponized incompetence" Han VET at det ikke er godt nok men gidder ikke fikse fordi han vet at du ordndr opp. ikke giidd. ungen overlever, evt brukt det mot han for å få full omsorg for barnet. 4
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #30 Skrevet 5. desember 2021 Entern skrev (3 timer siden): Da er nok blåbærsyltetøy bedre fyll ja. Har ei på 1 år og 4 mnd. Perfekt med ost og skinke som fyll. Litt majones og bacon også 👌 2
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2021 #31 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Barefar skal ha barnet hos seg, men har ikke mat har aldri mat! Hvergang må jeg levere datteren våres med mat. Dette er jeg lei av,og har sagt hvis du skal ha henne hos deg MÅ...du ha mat. Skulle ha henne idag men hadde bare pannekaker til middag. Hun er et år og halv mate henne med pannekaker? Er det noen som gir barna pannekaker til middag. Ikke engang har han grøt eller noe glasskroke lignende. Dette må jeg ta opp med noen. 😕 Anonymkode: b62e7...17f Hjelpes, denne fyren er ikke skikket til å ha ungen på samvær overhodet.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #32 Skrevet 5. desember 2021 O.G. skrev (1 minutt siden): Hjelpes, denne fyren er ikke skikket til å ha ungen på samvær overhodet. Fordi han gir pannekaker ? Anonymkode: 4cf1e...381 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #33 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi han gir pannekaker ? Anonymkode: 4cf1e...381 Leser du ikke at far ikke gidder å kjøpe inn mat når ungen kommer dit? Anonymkode: 77b9d...99a 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #34 Skrevet 5. desember 2021 Jeg hadde nektet å overlevere barnet til et menneske som ikke hadde passende mat til barnet i hus. Så enkelt er det. Meldt han til barnevernet, og kontaktet familiekontoret for rådgivning. Man gir ikke barnet til noen for flere dager når de ikke har mat i hus, og åpenbart ikke har tenkt å handle det en gang!?? Anonymkode: ef435...461 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #35 Skrevet 5. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Veiledning i å gå på Rema 1000 og handle mat 🤦♀️ Hjelpeløs mann? Anonymkode: a65b4...a56 Han er jo tydeligvis det... Anonymkode: da4e5...749
Million Skrevet 5. desember 2021 #36 Skrevet 5. desember 2021 (endret) Sønnen min har vokst opp med en pannekakemiddag i ny og ne. Han lever enda.... Og det er mange som spiser pannekaker til middag: https://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/pannekaker/fleskepannekaker Vi har alltid laget pannekaker med bacon. Det er jeg vokst opp med også. Det er veldig godt med blåbærsyltetøy på! Nå fikk jeg lyst til å lage det til middag en dag snart, har ikke hatt det på årevis! Endret 5. desember 2021 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #37 Skrevet 5. desember 2021 Har jeg pannekaker til middag, så er det Fleskepannekaker. Og det er kjempegodt. Søte pannekaker er for meg ikke middag. Men det er fordi vi er noen saltmonser her i familien. Av samme grunn synes jeg heller ikke grøt er middag. Men så vidt jeg vet er det helt vanlig å servere både grøt og pannekaker som middag. Noen en fast dag i uka. Og barnet er jo ikke så lite at pannekakeserveringen er et problem. Det må vel være noe mer som gjør deg så oppbrakt. Anonymkode: f6be9...667
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #38 Skrevet 5. desember 2021 Pannekaker var vel noe av det første vår spiste av middager som ikke kom på glass, så ser ikke helt den bekymringen. At han generelt ikke har mat i hus derimot, det kan du ta opp med FVK. Anonymkode: 517db...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #39 Skrevet 5. desember 2021 Pannekaker som middag er helt ok en gang i blant, men her er det virkelig ikke pannekakene som er problemet. Hvorfor har han ikke mat i huset? Anonymkode: 4c2af...443 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #40 Skrevet 5. desember 2021 Pannekaker som middag, ja, fint det! (Lager dog grovere versjon) Pannekaker til middag til ettåring med muligens litt sløv bestefar? Hadde jeg aldri turt pga kveldningsfare. Men så satt min lett i halsen på den tiden også da. Men pannekaker var faktisk noe av det verste, fordi det ble til deigklump om vi ikke passet på. Anonymkode: 1d886...126
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå