Gå til innhold

Pannekaker som middag yes or no?

Anbefalte innlegg

Barefar skal ha barnet hos seg, men har ikke mat har aldri mat! Hvergang må jeg levere datteren våres med mat. Dette er jeg lei av,og har sagt hvis du skal ha henne hos deg MÅ...du ha mat. Skulle ha henne idag men hadde bare pannekaker til middag. Hun er et år og halv mate henne med pannekaker? Er det noen som gir barna pannekaker til middag. 

Ikke engang har han grøt eller noe glasskroke lignende. Dette må jeg ta opp med noen. 😕

Anonymkode: b62e7...17f

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1535557-pannekaker-som-middag-yes-or-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har pannekaker til middag noen ganger. Da mest med ost, salami eller noe annet salt som fyll, og så gjerne en med is som "dessert". 

Ro deg ned. 

Anonymkode: 4c90f...50a

Hun er et år og 4 mnd. Ikke 10 

• Liker 5

Annonse

Vi har pannekaker til middag av og til. Du overreagerer noe voldsomt om du ønsker å ta opp dette med noen. Så lenge man ikke har pannekaker hele tiden så er dette en ikke-sak. men her er det jo åpenbart ikke pannekakemiddag som er problemet. 

Anonymkode: 77b9d...99a

• Liker 7
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er et år og 4 mnd. Ikke 10 

Ja? Ungen vår fikk pannekake til middag da han var ettåring. Skal du melde meg til bv for dårlig omsorgsevne eller? Folk er jo gærne! 😆

Anonymkode: 78dbe...584

• Liker 11

Slapp av. Her tror jeg de var 11 mdn første gang se smakte pannekaker. Vi har pannekaker innimemlom, med sukker på og suppe ved siden av.  Kanskje 1-2 ganger i måneder. 

Nå må mange av dere  foreldre slutte p late som at sukker er kokain . Alt med måte , balansert kosthold er det viktigste . Sukker er ikke gift. La barn være barn 

• Liker 12

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja? Ungen vår fikk pannekake til middag da han var ettåring. Skal du melde meg til bv for dårlig omsorgsevne eller? Folk er jo gærne! 😆

Anonymkode: 78dbe...584

Men du handler vel inn mat jevnlig? Noe denne faren ikke gjør slik jeg forstod det.. 

Anonymkode: a65b4...a56

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Men du handler vel inn mat jevnlig? Noe denne faren ikke gjør slik jeg forstod det.. 

Men da er deg åpenbart ikke pannekakene som er problemet. 

• Liker 1
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men da er deg åpenbart ikke pannekakene som er problemet. 

Men TS gir ikke flere opplysninger. Sår i hovedinnlegget av faren «har aldri mat», så da stusser jeg over hvorfor han har rett til samvær i det hele tatt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...