Gå til innhold

Hva slags strømavtale har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en som ikke finnes lenger hos vår leverandør. Spotpris, påslag 1 øre pr kWh, 39 kr i mnd. Ser de aller fleste spotprisavtalene har en god del mer påslag pr kWh enn vi har.... Synes jungelen er litt vanskelig å finne fram i, så dere som ikke har fastpris, hva slags avtale har dere?

Anonymkode: 3280b...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en avtale som ikke finnes lenger, og jeg aner ikke hva den kan defineres som siden nettsiden med avtalevirkår ikke er der lenger. Jeg tror kanskje det er en kombinasjon av spot- og fastpris? Kraftpris justeres opp og ned  for hver mnd, og så kommer nettleie og forbruksavgift i tillegg. Jeg har prøvd å sette meg inn i alternativene som de har nå, men klarer ikke å se at noen av de garantert vil lønne seg for meg, så da tør jeg ikke røre noe. >.>

Anonymkode: 34b8b...0d5

Skrevet

Fastpris,49øre,  1år fra agva. Ingen gebyr  eller påslag

Anonymkode: 0423c...45f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men hvor i landet bor du? Bor du i Bergen, er dette veldig bra. Bor du i Tromsø, er det ikke fullt så bra.

Jeg bor i Bergen og har for tiden fastpris 99 øre. Vet ikke hva jeg velger i januar. Håper å finne en god fastprisavtale, men må nok da regne med minst 120 - 130 øre.

Anonymkode: 0b34d...ad3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har en som ikke finnes lenger hos vår leverandør. Spotpris, påslag 1 øre pr kWh, 39 kr i mnd. Ser de aller fleste spotprisavtalene har en god del mer påslag pr kWh enn vi har.... Synes jungelen er litt vanskelig å finne fram i, så dere som ikke har fastpris, hva slags avtale har dere?

Tibber har påslag på 1 øre og 39 kr måneden. 

Anonymkode: efd42...c53

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tibber har påslag på 1 øre og 39 kr måneden. 

Og det går for å være blant de billigste? I så fall har vi jo en ganske god avtale, tross alt.

Skrevet

Hafslund Webspot. 29,90 kr i månedsbeløp, ingen påslag

Anonymkode: 4489b...3db

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne har jeg også, og bor i nærheten av Oslo.

Anonymkode: 92d79...e33

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og det går for å være blant de billigste? I så fall har vi jo en ganske god avtale, tross alt.

Det er en av de billigste, hvis du ser bort ifra lokketilbudene med negativt påslag. Motkraft har vel 1 øre påslag, og 19 kr måneden. Så der kan du spare hele 20 kr. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...