AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #21 Skrevet 7. desember 2021 En veldig merkelig familie vil jeg si. ja, moren har sikkert ikke hatt det så alt for lett opp gjennom, tror hun har vært mye alene om å oppfostre de tre yngste. Tvillingparet og Noah. Jørgine har tydeligvis også vært en skikkelig jævel unge i sine yngre dager, dette har moren også fortalt om i serien. De virker litt innesluttet på en måte, slipper veldig få tett inn på og inn i familien. Mye sinne også, det tror jeg kanskje kommer litt av utroskapen Jørgine opplevde, hun har jo skrevet et langt innlegg om dette på bloggen, både lagt ut navn og bilder av exen. Anonymkode: 23c26...05f 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #22 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 22.54): Først må jeg bare si at jeg har skikkelig sansen for både Funkygine og Funkyfam, men samtidig så blir jeg nesten litt "trist" av å se den serien. Er det normalt å ha så utrolig godt og nært forhold til sin egen familie på den måten som de har det? Er det det som er vanlig liksom? Jeg virkelig beundrer det forholdet som hele den familien har til hverandre - både som søsken til søsken, og som mor til barn. Er det vanlig å ha så utrolig godt familieforhold? Skulle virkelig ønske at jeg hadde en sånn familie som er der for deg uansett hva. De sier at blod er tykkere enn vann, men det er ikke helt min erfaring. Anonymkode: f4e34...f70 Jeg tror det er mye som skjuler seg, men at de har et godt forhold det håper jeg og det tror jeg på. Alt kommer ikke fram på TV. Jeg har en dysfunksjonell familie og har ingen kontakt med far etter massiv omsorgssvikt og mamma er syk/alkoholiker og har lite med henne å gjøre også grunnet sykdom. Broren min er veldig psykisk syk og tenker bare på seg selv så har måttet kutte kontakt for å skjerme barna mine. Med andre ord har jeg ingen kontakt med far og bror, men har litt kontakt med mamma. Har egen familie med barn og samboer. Vi har dannet vårt eget «nettverk» og har mye med hans bror, og mine søskenbarn å gjøre. Svigemor er ofte på besøk og ellers har vi venner, og naboer som er som familie❤️ Nå har jo ikke funkygine noe spesielt god kontakt med sin far så det er jo ikke perfekt det heller.. Anonymkode: 35032...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #23 Skrevet 7. desember 2021 Sånn er jeg vokst opp med min tante og kusiner og fettere. Mamma og hennes søster var alltid sammen, da fedrene våre jobbet på sjøen. Vi er veldig sammensveiset den dag i dag med egne barn igjen. svigerfamilien min er også en eneste stor familier. Viner naboer og reiser på hytteturer og ferie sammen hele tiden, og er som regel sammen med noen av dem i helgene. Anonymkode: 2f167...ba4
Zurazurafina Skrevet 7. desember 2021 #24 Skrevet 7. desember 2021 Vi har det veldig fint, ikke akkurat sånn, men syns stadig den familien minner om min egen. Jeg er heldig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå