mandel92 Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Det har snart gått 5 døgn siden jeg fikk symptomer og testet positivt på korona. Jeg skal være isolert I 5 døgn, men etter 5 døgn må jeg gjøre noe spesielt for å komme ut av isolasjon? Har forstått det slik at jeg ikke trenger å teste meg. Jeg er isolert på et annet sted enn hjemstedet mitt, men vet ikke helt om jeg bare kan dra her fra når 5 døgn er over (så lenge jeg er frisk). Må jeg ringe fastlege? Koronatelefonen i kommunen jeg oppholder meg i? Har I det hele fått veldig lite informasjon... Vil ikke bli anmeldt for brudd på isolasjon, og vil heller ikke være her lenger enn nødvendig, har lyst å komme meg hjem (jeg er laaangt hjemmefra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 5. desember 2021 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galanga Skrevet 5. desember 2021 #3 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Nei, du er helt ferdig etter 5 døgn. Trenger ikke å teste deg ut av isolasjon. Men dine husstandsmedlemmer må teste seg ut av karantenen. Er i samme båt og har akkurat snakket med smittekontoret i min kommune. Endret 5. desember 2021 av Galanga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2021 22 minutter siden, Galanga said: Nei, du er helt ferdig etter 5 døgn. Trenger ikke å teste deg ut av isolasjon. Men dine husstandsmedlemmer må teste seg ut av karantenen. Er i samme båt og har akkurat snakket med smittekontoret i min kommune. Jeg er plassert i isolasjon på et annet sted av kommunen. Så har ikke vært i kontakt med noen i min husstand. Men da satser jeg på at det er ok at jeg drar her fra i morgen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg