AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Del Skrevet 4. desember 2021 Noen som har denne? Ser at den kun har en hastighet på maks 6 km/ t, så lurer på om man føler at man får trent litt kondisjon av denne selv om hastigheten er såpass lav? Anonymkode: 3a08a...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 18.44): Noen som har denne? Ser at den kun har en hastighet på maks 6 km/ t, så lurer på om man føler at man får trent litt kondisjon av denne selv om hastigheten er såpass lav? Anonymkode: 3a08a...dd6 Den er vel først og fremst til å gå på. Bra for humøret og hjernen, men ikke de på det som trening. Anonymkode: 50e5e...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjelper1 Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 18.44): Noen som har denne? Ser at den kun har en hastighet på maks 6 km/ t, så lurer på om man føler at man får trent litt kondisjon av denne selv om hastigheten er såpass lav? Anonymkode: 3a08a...dd6 Hei :) Jeg har god erfaring med disse og testet blant annet R1 Pro og R2. A1 har som du skriver en maks hastighet på (kun) 6 km/t, og det er nok til å kunne gå raskt, men absolutt ikke til å jogge. R1 Pro er nesten identisk av utseende og vekt, og har en maks hastighet på 10 km/t. Denne fungerer fint å jogge på, og det samme gjelder R2 som egentlig bare en en redesignet utgave av R1 Pro. MyStuff som har enerett på å forhandle disse starter å selge WalkingPad X21 over nyttår, og den kommer med maks hastighet på 12 km/t. Skal dog sies du får utrolig mye for pengene med A1 Pro og R2 nå. Fyr løs om du har spørsmål. Jeg har laget en guide her: https://pulssonen.no/artikler/tredemolle-guide/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 6 hours ago, hjelper1 said: Hei Jeg har god erfaring med disse og testet blant annet R1 Pro og R2. A1 har som du skriver en maks hastighet på (kun) 6 km/t, og det er nok til å kunne gå raskt, men absolutt ikke til å jogge. R1 Pro er nesten identisk av utseende og vekt, og har en maks hastighet på 10 km/t. Denne fungerer fint å jogge på, og det samme gjelder R2 som egentlig bare en en redesignet utgave av R1 Pro. MyStuff som har enerett på å forhandle disse starter å selge WalkingPad X21 over nyttår, og den kommer med maks hastighet på 12 km/t. Skal dog sies du får utrolig mye for pengene med A1 Pro og R2 nå. Fyr løs om du har spørsmål. Jeg har laget en guide her: https://pulssonen.no/artikler/tredemolle-guide/ Takker for svar og info. Jeg bør gjerne satse på en med hastighet på 10 km/ t for å få god effekt av treningen kanskje. Vet ikke hvordan en walkingpad er å løpe på. Men tenker at man får jo trening av å gå fort i mange kilometer også. Men mulig det er bedre å slå til med en som er på 10 til 12 km/ t istedet for bare 6 km/ t? Anonymkode: 3a08a...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjelper1 Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takker for svar og info. Jeg bør gjerne satse på en med hastighet på 10 km/ t for å få god effekt av treningen kanskje. Vet ikke hvordan en walkingpad er å løpe på. Men tenker at man får jo trening av å gå fort i mange kilometer også. Men mulig det er bedre å slå til med en som er på 10 til 12 km/ t istedet for bare 6 km/ t? Anonymkode: 3a08a...dd6 All bevegelser er bedre enn ingenting, og det "å gå" er en undervurdert treningsform 🙂. Du kan få god effekt av å gå i raskt tempo, men om du legger inn noen korte intervaller på høyere hastighet, vil effekten være bedre. Glemte å nevne at R2 oppgraderes fra 10 km/t til 12 km/t og får navnet R2 Pro. Nøyaktig samme mølle, men rett og slett en software begrensning som gjør at R2 ikke kan gå raskere. Var jeg deg ville jeg kjøpt R2 og spart mellomlegget opp til R2 Pro 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå