Gå til innhold

Syk - hva feiler det meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Symptomer:

- først en uke med ekstremt lite energi, men ingen andre symptomer annet enn litt nysing (nyser som regel hele året)

- deretter kom i tillegg vondt i halsen, hodepine, diare, fryser konstant inni meg, men ingen feber, verk i bein og armer (lårbeinet + underarmen)

- minimalt med hoste og slim, litt mer enn normalt

Det som setter meg mest ut av spill er mangelen på energi + hodepinen.

Har tatt hurtigtest, og fått negativt for Corona.

Har så klart hatt både forkjølelse og influensa mange ganger før, men aldri vært så tom for energi som det jeg er nå. Og det til tross for såpass milde symptomer ellers.

Hva tror dere det kan være?

 

 

Anonymkode: 15967...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bare tatt en hurtigtest? Test med pcr også.. Høres ut som en virusinfeksjon i mine ukvalifiserte ører. Mange av infeksjonene er tøffe i høst/vinter. 

Har du det bra på jobb, hjemme og med deg selv sånn ellers? 

God bedring! 

Anonymkode: d28ba...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres ut som meg, men jeg har kraftig allergi. Mangler feber, men har ellers alle influensasymptomer, men heldigvis litt mindre nå på vinteren. Er ingenting som hjelper. 

Anonymkode: e3319...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du bare tatt en hurtigtest? Test med pcr også.

Dersom jeg gjør det, må hele husstanden i isolasjon med en gang da, eller er det først etter evt. positivt resultat?

Anonymkode: 15967...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jeg har hatt det i en uke. Først i går forsvant mye av plagene. det går mye for tiden som ikke har noe med covid og gjøre. Jeg har ikke vært forkjøla på 4-5 år og ble pottetett, tørrhoste, hodepine, vondter overalt, sprang mye på do og veldig trøtt.  Tok hurtigtest og den var negativ, denne ble tatt på dag 3. 

Anonymkode: fe9b1...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...