Gå til innhold

Hva pleier du å spise til lunsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i brødskiver og knekkebrød. Spiser det til frokost, fordi det er kjappest. Jeg er heller ikke noe frokost menneske. Så det går liksom i noe som er kjapt og som går fort ned. 

Men til lunsj så liker jeg å ha noe varmmat. De tre siste dagene har jeg hatt, rømmegrøt, risengrynsgrøt (ferdig fra fjordland). Og i dag hadde jeg toro tomatsuppe sånn rett i koppen variant og smootihie ved siden av. 

Jeg er tom for ideer. Hva spiser du til lunsj?  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel ingenting. Går vanligvis i middag og kvelds. Hvis du ikke er et "frokostmenneske" som du sier er det ingen grunn til å tvinge det i seg. Det er generelt en dårlig ide å spise når man ikke er sulten.

Anonymkode: 631c5...c29

• Liker 1
Skrevet

Pleier å lage pasta, salat, wrap, middagsrester, yighurt med musli, omelett

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid med meg middagsrester i en boks som jeg varmer opp. Til nød lager jeg en ost og skinke toast i toastjern. Med rå gulrøtter eller noe frukt ved siden av.

• Liker 1
Skrevet

Spiser salat til lunsj hver dag. Jeg kjøper den i kantina på jobben. 

Anonymkode: e4c25...12a

• Liker 1
Skrevet

Stort sett brødskiver. Ellers; 

Pastasalat

Middagsrester

• Liker 1
Skrevet

Skyr. Slanker’n.

Anonymkode: 5c1d0...635

• Liker 1
Skrevet

Middagsrester, pastasalat, buddha bowls 

Anonymkode: d5b6e...3f2

• Liker 1
Skrevet

Skyr uten tilsatt sukker, med 2 spiseskjeer havregryn og en banan.

• Liker 1
Skrevet

Burger eller pølser 😂

Anonymkode: a2b24...49e

• Liker 1
Skrevet

Av varm mat spiser jeg 

Eldorado  noodle bowl tasty thai
TORO Rett i koppen Sweet Teriyaki Nudler 70
Mere mat gulrotsuppe eller linsesuppe 
Eller varmer opp pizzasnurrer med linsefyll 

Av kald mat går det ymse salater

Anonymkode: 70052...cf5

• Liker 1
Gjest Chiroptera.
Skrevet

Baguette med grov sennep eller chiliaioli, crispy salat, Kylling, ost og sylteagurk. 

Skrevet

Jobber i kantine så blir stort sett salat fra salatbaren. Men som oftest blir det bare litt småspising i løpet av dagen fordi vi ikke har tid til pause.

Anonymkode: e404b...d3e

• Liker 1
Skrevet

Casein proteinpudding, Yt yoghurt, Cottage cheese, Skyr, frukt,

Spiser ikke "lunsj" da jeg bruker lunsjpausen til trening,  men småspiser små måltider i løpet av dagen

• Liker 1
Gjest Anonym373
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke så glad i brødskiver og knekkebrød. Spiser det til frokost, fordi det er kjappest. Jeg er heller ikke noe frokost menneske. Så det går liksom i noe som er kjapt og som går fort ned. 

Men til lunsj så liker jeg å ha noe varmmat. De tre siste dagene har jeg hatt, rømmegrøt, risengrynsgrøt (ferdig fra fjordland). Og i dag hadde jeg toro tomatsuppe sånn rett i koppen variant og smootihie ved siden av. 

Jeg er tom for ideer. Hva spiser du til lunsj?  

I Hverdager: random varm mat kantinen damene lager , når de servere fisk spiser jeg heller brød da😂

i helgen : Det kona gidder å lage 

Skrevet

Har laksefilet og wok 80% av dagene 😅

• Liker 1
Skrevet

Lager wrap eller salat. Eller middagsrester. På hjemmekontor pleier jeg å ha en middagsrett til lunsj, og så müsli etter jobb. 

• Liker 1
Skrevet

Frokost er frukt, nøtter, cottage cheese eller kesam. Ofte bare en liten porsjon da jeg ikke er glad i frokost men vil ha noe, og fungerer bedre med litt i magen.

lunsj er alt fra kokte egg, middagsrester, speltlomper… alltid med salat eller grønt ved siden av (lager ekstra til middagen for å ha til meste dag, god måte å,få inn grønt på uten at det bare er gulrot …)

• Liker 1
Skrevet

Knekkebrød med leverpostei eller makrell i tomat, middagsrester, grøt eller det som blir tilbudt av kokken på jobben. 

• Liker 1
Skrevet

Havregrøt og suppe er standard lunsj.

Ellers blir det en del ostesmørbrød, pizza, gryteretter, lasagne eller lignende om jeg vil ha noe varmt. En sjelden gang kjøper jeg baguette med laks og egg i kantine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...