AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Er ikke helt sikker på hvor denne diskusjonen hører hjemme. Som vi alle har sett er det mange som kjører facebook konkurranser. Power er bare et ekspempel, her får man beskjed om å bare skrive POWER i kommentarfeltet. Men tradisjonen tro er det alltid noen som smører tjukt på og skriver en hel historie typ tanta til naboen til fettern har blitt syk, derfor fortjener jeg å vinne dette. I andre konkurranser må man melde seg på nyhetsbrev via link i innlegget, det står ingenting om at man skal skrive noe som helst i kommentar feltet, men også disse blir fylt opp med Ja takk kommentarer, og sympatisøkende innlegg. Kan noen forklare meg logikken bak dette? Er det fordi de tror de kan vinne ved hjelp av det, er det fordi de ikle gidder å ta seg tid til å lese hva konkurransen går ut på? Kjør debatt hehe.. Nå høres jeg sikker bitter ut og beklager det, men jeg bare forstår ikke hvorfor noen søker så veldig sympati, og ikke gjør sånn som konkurransen sier. Anonymkode: 3657a...7bd 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Jeg ser ofte butikker som har lagt ut reklame, altså ingen konkurranse, og så er det en drøss med kommentarer under som sier "JA TAKK". Tror ikke folk engang leser hva som står der. Anonymkode: 6ad8f...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Vel, i enkelte tilfeller funker det jo, så det er klart folk prøver seg? Anonymkode: c6613...5e1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikke helt sikker på hvor denne diskusjonen hører hjemme. Som vi alle har sett er det mange som kjører facebook konkurranser. Power er bare et ekspempel, her får man beskjed om å bare skrive POWER i kommentarfeltet. Men tradisjonen tro er det alltid noen som smører tjukt på og skriver en hel historie typ tanta til naboen til fettern har blitt syk, derfor fortjener jeg å vinne dette. I andre konkurranser må man melde seg på nyhetsbrev via link i innlegget, det står ingenting om at man skal skrive noe som helst i kommentar feltet, men også disse blir fylt opp med Ja takk kommentarer, og sympatisøkende innlegg. Kan noen forklare meg logikken bak dette? Er det fordi de tror de kan vinne ved hjelp av det, er det fordi de ikle gidder å ta seg tid til å lese hva konkurransen går ut på? Kjør debatt hehe.. Nå høres jeg sikker bitter ut og beklager det, men jeg bare forstår ikke hvorfor noen søker så veldig sympati, og ikke gjør sånn som konkurransen sier. Anonymkode: 3657a...7bd Folk som svarer på slike konkurranser på Facebook, har en gjennomsnittlig IQ på 87. Dvs lettere tilbakestående, men fortsatt i stand til å være i jobb. Anonymkode: e4f72...a71 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk som svarer på slike konkurranser på Facebook, har en gjennomsnittlig IQ på 87. Dvs lettere tilbakestående, men fortsatt i stand til å være i jobb. Anonymkode: e4f72...a71 Omtrent som folket på Kvinneguiden altså. Anonymkode: e4f72...a71
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ser ofte butikker som har lagt ut reklame, altså ingen konkurranse, og så er det en drøss med kommentarer under som sier "JA TAKK". Tror ikke folk engang leser hva som står der. Anonymkode: 6ad8f...e7d 😂 Anonymkode: 3657a...7bd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk som svarer på slike konkurranser på Facebook, har en gjennomsnittlig IQ på 87. Dvs lettere tilbakestående, men fortsatt i stand til å være i jobb. Anonymkode: e4f72...a71 Det er liksom noe flaut med å melde seg på sånt slik at hele vennelista får se av en eller annen grunn 😛 Og det stemmer at man ser litt dumme folk som skriver mye rart. Samtidig så er det jo ganske blåst av deg å mene at det å delta på en konkurranse er betegnende for IQ. Å kjøpe noen lodd til et lotteri er helt normalt. Jeg har ei venninne som bare melder seg på alt, og hun har vunnet latterlige mye. Reiser, konserter, gavekort, ny dusj og masse småting. Jeg jobber jo også i en bedrift selv som har FB-konkurranser med kjempebra premier, det er ikke sånn at det er en hoax om det er det du tror. En av de som brukte to sekunder på å skriver POWER sitter nå med en ny 70 tommers flatskjerm eller noe. Ikke helt idiotisk, vil jeg si Anonymkode: a3eeb...676 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Jeg meldte meg på kattemat nyhetsbrev og vant gavekort på 20.000 hos tui Anonymkode: c8709...9af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå