Trolltunga Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 For et par dager siden steriliserte jeg lille pus. Operasjonen gikk bra og hun tasser nå rundt i en body som hun endelig har blitt til vant til, men hun er så deppa. Vil bare sove, eller så sitter hun rett opp og ned og er helt tom i blikket. Hun går på smertestillende. Har så lyst til å gjøre dagene hennes litt bedre, hun må tross alt være inne i to uker, men unngå å hoppe veldig. Noen tips til hjernetrim-leker vi kan gjøre? Hun er som regel høyt og lavt til alle døgnet tider, så ser for meg hun blir ganske rastløs etter hvert som formen stiger.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Det er helt vanlig at de blir slappe når de går på smertestillende, la henne få ro å så vil alt bli bedre snart Når hun begynner å få energi og blir rastløs kan du leke forsiktig, bare ikke ras for mye rundt. Anonymkode: 31a28...353 3
Trolltunga Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er helt vanlig at de blir slappe når de går på smertestillende, la henne få ro å så vil alt bli bedre snart Når hun begynner å få energi og blir rastløs kan du leke forsiktig, bare ikke ras for mye rundt. Anonymkode: 31a28...353 Ja, jeg tenker jo at det er litt som for oss, og jeg maser ikke på henne, men får så vondt av energiballen som er redusert til en liten apatisk tass. La noen godbiter i en eske med tørkerull nå og det var litt stas. Ellers er det å sitte og se på fuglene i vinduet og dagdrømme om bedre dager, ser det ut som😊
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Hun har hatt en veldig stor operasjon og trenger tid på å kommer seg. Anonymkode: fa492...7e3 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Trolltunga skrev (11 minutter siden): Ja, jeg tenker jo at det er litt som for oss, og jeg maser ikke på henne, men får så vondt av energiballen som er redusert til en liten apatisk tass. La noen godbiter i en eske med tørkerull nå og det var litt stas. Ellers er det å sitte og se på fuglene i vinduet og dagdrømme om bedre dager, ser det ut som😊 Det går helt fint ☺️ Katter vet gjerne når de bør ta det rolig. Å det er bare to dager siden operasjonen, så det er vanlig at de tar det kuli. Anonymkode: 31a28...353 2
Minya Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 (endret) Hun depper ikke, hun synes bare det er ordentlig kjipt å ha på body. Yngste kjetta vår ble helt apatisk når vi tok på henne body, men hun måtte ha den på fordi hun var helt propell hvis vi tok den av, noe som kunne ført til at såret gikk opp. Det går veldig fort over så snart bodyen er av. Vår måtte ha den på en uke ekstra fordi hun var så veldig propell... Endret 4. desember 2021 av Minya 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Hun er vel deprimert over å ha en eier som er uvitende nok til å bruke ordet "sterilisert" Ingen katter blir steriliserte i dag, de blir kastrerte. Anonymkode: e4959...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 Hei hei. jeg ville bare fortelle deg om meg som fikk katt for noen år siden,men ikke hadde erfaring. Jeg trodde at man kastrerte hannkatter og steriliserte ho-katter. Forsto rett og slett ikke forskjellen på alle disse ‘’variantene’’. Jeg trodde nok dette fordi alle rundt meg brukte ordet sterilisert i forbindelse med hokatter og kastrert i forbindelse med monser. Ikke rart jeg missforsto. plutselig hadde jeg en katt som var kåt og bare ville ut å finne seg en frier,og siden tidligere eier sa hun var sterilisert så trodde jeg dette innebærte at alt var greit og ingen løpetid med jamring og hyl hele natten+++ ble kastrering etter å ha forstått den biten av kaka. Bruk body ikke ha dårlig samvittighet og føl deg slem eller få vondt i deg for henne,og trøst deg med at dette går i glemmeboken når ca 14 dager er passert. Anonymkode: 2f12a...489 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Er nok som andre sier bodyen som gjør henne deppa. Min var nøyaktig lik, hadde så vondt av henne. Den dagen bodyen ble tatt av - det var som å få en annen katt - våryr av en helt annen verden 😂 Anonymkode: 7ba2a...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun er vel deprimert over å ha en eier som er uvitende nok til å bruke ordet "sterilisert" Ingen katter blir steriliserte i dag, de blir kastrerte. Anonymkode: e4959...bc6 Du klarte ikke å opplyse om dette uten å fremstå som en drittsekk? Anonymkode: 7ba2a...bdd 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 Ikke nødvendig å tillegge katten komplekse følelser den ikke har. Katten er ikke deprimert. Den har vært igjennom en operasjon og må ha på en body den ikke liker. Anonymkode: 736a9...1b1
Trolltunga Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun er vel deprimert over å ha en eier som er uvitende nok til å bruke ordet "sterilisert" Ingen katter blir steriliserte i dag, de blir kastrerte. Anonymkode: e4959...bc6 Ja, det er nok min utstrakte bruk av det feilaktige ordet sterilisert som gjør henne deppa.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun er vel deprimert over å ha en eier som er uvitende nok til å bruke ordet "sterilisert" Ingen katter blir steriliserte i dag, de blir kastrerte. Anonymkode: e4959...bc6 Bedre det enn å oppføre seg sånn som du gjør. Klarer ikke å opplyse folk uten å være ekkel. Anonymkode: 31a28...353
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 0.46): Hun er vel deprimert over å ha en eier som er uvitende nok til å bruke ordet "sterilisert" Ingen katter blir steriliserte i dag, de blir kastrerte. Anonymkode: e4959...bc6 Du må slite veldig å mangle sosiale antenner. Anonymkode: 2f12a...489
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 On 12/5/2021 at 7:32 AM, AnonymBruker said: Ikke nødvendig å tillegge katten komplekse følelser den ikke har. Katten er ikke deprimert. Den har vært igjennom en operasjon og må ha på en body den ikke liker. Anonymkode: 736a9...1b1 Hehe, katter kan så absolutt bli deprimerte, jo. TS: Jeg tror nok ikke det er mangel på utetid som gjør katten deppa, det er nok body og generel uvelhet etter operasjon. Det går seg til Anonymkode: d98ca...96e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå