Gå til innhold

Hvordan programmere nattsenking på Samsung varmepumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nylig fått Samsung varmepumpe. Valgte den fordi selgeren reklamerte voldsomt for en app hvor man visstnok kunne programmere varmepumpa til å senke temperaturen i stua til f.eks. 18 grader om natten, og så opp til 23 grader på ettermiddag og kveld. Men jeg får det ikke til. Alt jeg klarer å gjøre i den appen er å programmere maskinen til å skru seg av eller på ved et bestemt klokkeslett, men jeg får ikke til å programmere den til å endre temperatur. Kan noen som er litt mer erfaren enn meg hjelpe meg? 
(Er klar over at det er lite å tjene på nattsenking, men datteren vår har soverommet sitt vegg i vegg med stua og sover med døren åpen, og da blir det for varmt på rommet hennes iløpet av natten om varmepumpen kjører på 23 grader.)

Anonymkode: 3ae08...958

Skrevet

Les bruksanvisningen?

Anonymkode: 8917b...3a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Les bruksanvisningen?

Anonymkode: 8917b...3a3

Står ingenting om appen i bruksanvisningen. 

Anonymkode: 3ae08...958

Skrevet

Det tok litt tid før jeg fant det selv, det er litt klønete gjemt :) Du bruker Samsung Smartthings-appen sant?

Da må du inn på fanen i bunnen som heter "Automatisèr", og så videre under "Legg til Rutine" og valg så "Egendefinert" til venstre i bunnen. Her kan du velge tid, og siden innstilling på varmepumpen :) Velg først tid, og så linjen under "Enhetsstatus". Da kommer du inn på en meny hvor du velger varmepumpen og temperaturinnstilling

• Liker 1
Skrevet

Appen til Samsung er søppel

Anonymkode: 852a1...db9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Appen til Samsung er søppel

Anonymkode: 852a1...db9

Synes den er helt super jeg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...