AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Vi har nylig fått Samsung varmepumpe. Valgte den fordi selgeren reklamerte voldsomt for en app hvor man visstnok kunne programmere varmepumpa til å senke temperaturen i stua til f.eks. 18 grader om natten, og så opp til 23 grader på ettermiddag og kveld. Men jeg får det ikke til. Alt jeg klarer å gjøre i den appen er å programmere maskinen til å skru seg av eller på ved et bestemt klokkeslett, men jeg får ikke til å programmere den til å endre temperatur. Kan noen som er litt mer erfaren enn meg hjelpe meg? (Er klar over at det er lite å tjene på nattsenking, men datteren vår har soverommet sitt vegg i vegg med stua og sover med døren åpen, og da blir det for varmt på rommet hennes iløpet av natten om varmepumpen kjører på 23 grader.) Anonymkode: 3ae08...958
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Les bruksanvisningen? Anonymkode: 8917b...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Les bruksanvisningen? Anonymkode: 8917b...3a3 Står ingenting om appen i bruksanvisningen. Anonymkode: 3ae08...958
DrueSmoothie Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Det tok litt tid før jeg fant det selv, det er litt klønete gjemt :) Du bruker Samsung Smartthings-appen sant? Da må du inn på fanen i bunnen som heter "Automatisèr", og så videre under "Legg til Rutine" og valg så "Egendefinert" til venstre i bunnen. Her kan du velge tid, og siden innstilling på varmepumpen :) Velg først tid, og så linjen under "Enhetsstatus". Da kommer du inn på en meny hvor du velger varmepumpen og temperaturinnstilling 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Appen til Samsung er søppel Anonymkode: 852a1...db9
DrueSmoothie Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Appen til Samsung er søppel Anonymkode: 852a1...db9 Synes den er helt super jeg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå