AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Dette vil høres helt bak mål ut, ettersom jeg har sett han én gang, og vi pratet ikke sammen en gang. Men jeg klarer likevel ikke glemme han. Det var noe ved han, vi så på hverandre lenge litt av og på, og holdt blikket lenge av gangen. Det var helt rart. Jeg har ikke opplevd dette tidligere, og ble helt satt ut. Har ikke sett han igjen, og jeg føler at jeg har gått glipp av noe potensielt veldig fint Anonymkode: d7d76...384
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Life goes on and on and on Anonymkode: 8b5c7...045 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Jeg kan kjenne den følelsen... opplevde noe lignende før en stund siden da jeg sto på utsiden av en butikk å pratet i tlf. Hun gikk forbi smilte å vi fulgte hverandre av og på med blikk... hun forsvant i bilen sin og var vekk... angret etterpå at jeg ikke tok bilnr. 🥰 Anonymkode: 7ad8c...2ba
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Uansett bra å ta med seg sånne minner og drømmer, ikke alt trenger å vare for evig, det er fint å sette pris på små øyeblikk også! Anonymkode: 9df32...fae
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): .. angret etterpå at jeg ikke tok bilnr. 🥰 Anonymkode: 7ad8c...2ba Psycho........... Anonymkode: 8b5c7...045 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uansett bra å ta med seg sånne minner og drømmer, ikke alt trenger å vare for evig, det er fint å sette pris på små øyeblikk også! Anonymkode: 9df32...fae Ja det var et fint øyeblikk☺️ Jeg tar samme rute til jobb på samme tidspunkt hver dag. Og håper at jeg en vakker dag møter på han igjen. Anonymkode: d7d76...384
Squadron Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det var et fint øyeblikk☺️ Jeg tar samme rute til jobb på samme tidspunkt hver dag. Og håper at jeg en vakker dag møter på han igjen. Anonymkode: d7d76...384 Hei. Kan jeg spørre hvor i landet det var ? 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Squadron skrev (1 time siden): Hei. Kan jeg spørre hvor i landet det var ? 🙂 Skrev håpefull bruker 😁 Anonymkode: e530c...f5f 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Squadron skrev (4 timer siden): Hei. Kan jeg spørre hvor i landet det var ? 🙂 Nord-Norge Anonymkode: d7d76...384
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Kanskje han så lenge på deg fordi du stirret på han og han syns det var merkelig? Men altså, du må komme deg videre. Hvis du er så besatt så må du vurdere profesjonell hjelp. Hvis det er du som skriver om legen, så trenger du i hvert fall et besøk på psykiatrisk sykehus for diagnosesetting. Anonymkode: ea1d6...d87 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje han så lenge på deg fordi du stirret på han og han syns det var merkelig? Men altså, du må komme deg videre. Hvis du er så besatt så må du vurdere profesjonell hjelp. Hvis det er du som skriver om legen, så trenger du i hvert fall et besøk på psykiatrisk sykehus for diagnosesetting. Anonymkode: ea1d6...d87 Ja det er fullt mulig at han stirret tilbake nettopp fordi jeg holdt blikket litt for lenge. Men det var ikke følelsen jeg hadde av situasjonen. Profesjonell hjelp var kanskje litt å ta i. Men kan være enig i at det er unødvendig å fortsatt tenke på han etter å ha sett han på avstand én gang😅 Sånn er det når jeg alltid har hatt uhell på kjærlighetsfronten, og fikk denne opplevelsen som jeg bygget litt mer opp i fantasien. Det er ikke jeg som skriver legetråder, men vet hvilke du refererer til. Jeg har kvinnelig lege, og har for øvrig ingen interesse for leger. Anonymkode: d7d76...384
Squadron Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det er fullt mulig at han stirret tilbake nettopp fordi jeg holdt blikket litt for lenge. Men det var ikke følelsen jeg hadde av situasjonen. Profesjonell hjelp var kanskje litt å ta i. Men kan være enig i at det er unødvendig å fortsatt tenke på han etter å ha sett han på avstand én gang😅 Sånn er det når jeg alltid har hatt uhell på kjærlighetsfronten, og fikk denne opplevelsen som jeg bygget litt mer opp i fantasien. Det er ikke jeg som skriver legetråder, men vet hvilke du refererer til. Jeg har kvinnelig lege, og har for øvrig ingen interesse for leger. Anonymkode: d7d76...384 Tror nok ikke en trenger profesjonell hjelp i denne situasjonen... noen ganger får en blikk kontakt og kanskje ett smil i tillegg som er litt annerledes som gir en følelse av interesse og det er jo en opptur i hverdagen og lovlig å skape en fantasi om. 🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå