AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Hei 😊 Noen som vet hvor lang ventetid der er hos DPS? Jeg var inne på Helsenorge der stod 4 uker. Men nå er det 23 dager siden jeg fikk min henvisning godkjent, intet hørt. Og når man får en tid, hvor langt ute i fremtiden er den så?   Anonymkode: b67e5...0c5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei 😊 Noen som vet hvor lang ventetid der er hos DPS? Jeg var inne på Helsenorge der stod 4 uker. Men nå er det 23 dager siden jeg fikk min henvisning godkjent, intet hørt. Og når man får en tid, hvor langt ute i fremtiden er den så?   Anonymkode: b67e5...0c5 Aner ikke hvordan det er i Lillehammer, men jeg har blitt henvist til DPS ved to anledninger. Første gangen tok det 2 mnd fra legen henviste til jeg hadde første time. Andre gangen tok det kun en mnd. Men jeg vil tro det kommer an på hvor akutt behovet er?:) Anonymkode: 74e49...fa7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Det kan ta opptil 3 mnd, men det spørs hvor stor pågang det er og hvor akutt det er. Det kan ta kortere tid også. Anonymkode: 548ae...1ad
Serafin Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei 😊 Noen som vet hvor lang ventetid der er hos DPS? Jeg var inne på Helsenorge der stod 4 uker. Men nå er det 23 dager siden jeg fikk min henvisning godkjent, intet hørt. Og når man får en tid, hvor langt ute i fremtiden er den så?   Anonymkode: b67e5...0c5 Ta kontakt med fastlegen din og be han eller henne ringe for å undersøke for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå