AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Vil bare skrive et kort innlegg til dere som vurderer å operere nese. Jeg har selv gjort dette etter mange års vurdering. Jeg var ikke klar over hvor mye som kan gå galt ift til resultat. Ble forsikret om at jeg hadde et godt utgangspunkt, og kirurgen mente jeg kom til å bli superfornøyd. Nesen ble skjev og usymmetrisk. Ikke i den grad at det er helt krise, men såpass mye at jeg heller ønsker meg tilbake utgangspunktet. Den er en tanke smalere på tippen og litt mer oppstopper, men ikke nok til at jeg syens det veier opp for usymmetrien. Har tatt dette opp med kirurgen, men han mener jeg overdriver. Jeg skal tilbake om noen måner for å diskutere senkundær operasjon, men jeg merker at det er dårlig stemning med kirurgen. Har inntrykk av at dette skjer med mange. Jeg ble ikke "advart" om dette av kirurgen på forhånd, noe jeg synes er etisk feil, når det tydeligvis er et relativt vanlig utfall. Skulle ønske jeg visste mer om dette i forkant. Dersom noen ønsker mer informasjon kan dere gjerne ta kontakt. Jeg tror det er lurt å snakke med noen som har gjennomgått dette tidligere, for man får ikke nødvendigvis helt ærlige svar fra private kirurger som tjener myyye på en neseoperasjon. Anonymkode: 4555e...800
Toscana Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Hei Det er kjempe dumt å skummelt egentlig at kirurgen gjort sånne feil Hvem som opererte deg? Jeg vurdere neseoperasjon men fant ikke ennå den beste kirurg 😇
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå