AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Tok nylig kontrastvæske i egglederene for å skylle gjennom og se at alt var åpent. Egglederene var åpne, livmor så fin ut og eggpriser så normal ut. Vil dette da si at jeg er «frisk» nedentil og ikke har mulighet til å være steril? Har mensen hver måned Anonymkode: a9c98...b48
Fru2020 Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok nylig kontrastvæske i egglederene for å skylle gjennom og se at alt var åpent. Egglederene var åpne, livmor så fin ut og eggpriser så normal ut. Vil dette da si at jeg er «frisk» nedentil og ikke har mulighet til å være steril? Har mensen hver måned Anonymkode: a9c98...b48 Det er gode muligheter for å kunne få barn for deg ja, men.... Jeg fikk også samme resultat som deg og mannen fikk friskmeldt sine svømmere. Likevel slet vi med å få barn. Vi trengte hjelp til selve befruktningen (icsi) I tillegg var det flere befrukta egg som ikke utviklet seg. Utviklingen stoppet også opp senere et par ganger og førte til abort. ...men etter 6 prøverørsforsøk fikk vi en nydelig sønn. Etterpå hadde vi 3 søskenforsøk som dessverre ikke førte fram. Endret 3. desember 2021 av Fru2020
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå