Gå til innhold

Tips til god kontinentalseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til kontinentalseng dere har vært fornøyd med? Det varierer jo selvsagt hva man ligger godt i, men fint med andres erfaringer likevel😊

Anonymkode: eac4b...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en Jensen nova plus kontinentalseng.

Den har gode madrasser, og hvis man vil ha en relativt rimelig og god kontinentalseng er den fin.  (Den koster rundt 20 000 ordinær pris, men jeg har sett at den ofte er på salg)

Spoiler

Men hvis du ikke har hatt kontinentalseng før, vær oppmerksom på at det ikke passer for alle.
Jeg vil mye heller ha en udempet vannseng enn kontinentalseng igjen, for resultatet er det samme:  
Jeg kjente alle bevegelser mannen min gjorde, og ved et par anledninger ble jeg også "kastet" inn i veggen når han var litt brå i bevegelsene.

Vi byttet til en annen kontinetalseng, men måtte returnere den etter kort tid på grunn av samme problem.

Vi byttet til to senger, men med felles overmadrass, og det passet oss bedre.

Anonymkode: 09047...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi hadde en Jensen nova plus kontinentalseng.

Den har gode madrasser, og hvis man vil ha en relativt rimelig og god kontinentalseng er den fin.  (Den koster rundt 20 000 ordinær pris, men jeg har sett at den ofte er på salg)

Skjul innhold

Men hvis du ikke har hatt kontinentalseng før, vær oppmerksom på at det ikke passer for alle.
Jeg vil mye heller ha en udempet vannseng enn kontinentalseng igjen, for resultatet er det samme:  
Jeg kjente alle bevegelser mannen min gjorde, og ved et par anledninger ble jeg også "kastet" inn i veggen når han var litt brå i bevegelsene.

Vi byttet til en annen kontinetalseng, men måtte returnere den etter kort tid på grunn av samme problem.

Vi byttet til to senger, men med felles overmadrass, og det passet oss bedre.

Jeg har lest at noen har hatt problemer med sterk lukt av madrassene. Har du opplevd det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har lest at noen har hatt problemer med sterk lukt av madrassene. Har du opplevd det?

De Jensenmadrassene vi har nå luktet ganske sterkt de første par dagene etter at vi pakket dem ut, men det gikk heldigvis fort bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...