Gå til innhold

Face yoga naturlig facelift

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter, jeg har begynt å følge Parmita på youtube og ser face yoga er populært blandt veldig mange. Hva tenker dere om faceyoga og har noen noen gode eller dårlige erfaringer? :)

Faceyoga er for de som ikke vet det trening av ansiktsmusklene. 

Anonymkode: 2a47a...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StellaNova

Nei, det tror jeg ikke, om noe så beveger du ansiktet mer så du får fortere rynker. Men jeg veit jo ikke :) Jeg liker Parmita, hun er god på mote da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tro på at det forebygger rynker men det virker jo avslappende slik det gjør med all yoga 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å smile litt hver dag? Og en god latter innimellom?

Anonymkode: c3bd3...b7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (4 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke, om noe så beveger du ansiktet mer så du får fortere rynker. Men jeg veit jo ikke :) Jeg liker Parmita, hun er god på mote da.

Peonjenta skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke tro på at det forebygger rynker men det virker jo avslappende slik det gjør med all yoga 

Jeg syns det gir mening for når man trener kroppsmuskler så får man jo strammere hud / kropp der også, så konseptet face yoga gir mening for meg. For eksempel var jeg deprimert et år og smilte aldri, fikk så slapp og dratt hud etterhvert at det så ut som at jeg var ti år eldre! 

Alle muskler må vel holdes vedlike på en måte så hvorfor ikke ansiktsmuskler? 

Det sagt så har jeg prøvd en stund og kan ikke si jeg ser forskjell 😛 Jeg har også lurt på om enkelte øvelser gir mere rynker fordi jeg ser jo det i speilet mens jeg gjør en øvelse som f eks skal gi fyldigere kinn at marionettelinjene fra nesen til munnen blir mye dypere under den øvelsen, og en annen som gjør kråketærne veldig synlig under øvelsen.

Anonymkode: 2a47a...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaaa. det jeg ser er at de fleste jeg kjenner som har hatt stabil vekt og vært i god fysisk form siden tenårene, sjeldent ser tynne og dradde ut i ansiktet. Og har man underhudsfett så ser man mye bedre ut lenger opp i åra. De som har gått opp og ned i vekt som meg, er tynne og smådradd i ansiktet. I tilegg er det arvelig hvor "tykk" hud man har. Jeg vil si jeg er heldig, så det "sagger" ikke så ille for alderen. Men tror de som har veldig nordisk og tynn hud og soler seg mye ser lettere rynkete og slappe ut. So, virker face yoga eller ikke? Tja. Jeg heller mot ja, uten at jeg kan argumentere for det på en ordentlig måte.

Anonymkode: b9e25...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte prøve det face yoga greiene fordi jeg skar tenner om natta og hadde så spent kjeve at jeg hadde hodepine døgnet rundt. Det hjalp veldig. 

Anonymkode: 18636...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 10-12 år siden var det veldig populært med facial exercise,dvs en dypere metode enn face yoga.Det var mange forskjellige DVD å få tak i.Kan nevne Eva Fraser,Carolines facialfitness og Flexeffect.Dette var før youtube,og vi skrev mye på forumet Essensial day spa.Det var like hett innen skjønnhets pleie og diverse,som youtube er nå.Jeg forsøkte  alt mellom himmel og jord,av kremer,beauty devices etc etc

Startet med Carolines facialfitness for 10 år siden,og dedikerte meg selv til å gjøre programmet 2 ggr pr uke.Det har betalt seg bra.Jeg er nå godt voksen kan en si.Gevinsten ligger først og fremst i at ansiktet holder,og ikke "faller sammen".Har altså ikke hengende kjever,kinn,eller mye rynker.Trenger ikke botox i pannen.(Med disse øvelsene trenger ingen det).Har noen rynker rundt øynene,men ellers ingen.Litt på halsen kun.Forutsetningen er at en starter før aldringen har tatt tak,men selv da kan en få forbløffende gode resultat,og en kan reversere mye.

Jeg har ikke gjort noe som helst med ansiktet annet enn disse øvelsene.Ingen fillers,botox,oppstramminger eller noe.Vil vurdere red light lampe muligens.Noen hevder facial exercise er scam,og at en får mer rynker.Det vil jeg ikke si,men det kommer sikkert an på metoden en bruker.Dette har vært en veldig god investering i tid og innsats for mitt vedkommende.Er idag veldig fornøyd med hvordan ansiktet holder seg.Og det føles godt å ikke behøve tenke på fillers.

Slik så Eva frazer ut,82 år gammel.Idag er hun vel 92,og etter bilder å dømme,ser hun like bra ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Anita666 skrev (På 6.12.2021 den 21.30):

For 10-12 år siden var det veldig populært med facial exercise,dvs en dypere metode enn face yoga.Det var mange forskjellige DVD å få tak i.Kan nevne Eva Fraser,Carolines facialfitness og Flexeffect.Dette var før youtube,og vi skrev mye på forumet Essensial day spa.Det var like hett innen skjønnhets pleie og diverse,som youtube er nå.Jeg forsøkte  alt mellom himmel og jord,av kremer,beauty devices etc etc

Startet med Carolines facialfitness for 10 år siden,og dedikerte meg selv til å gjøre programmet 2 ggr pr uke.Det har betalt seg bra.Jeg er nå godt voksen kan en si.Gevinsten ligger først og fremst i at ansiktet holder,og ikke "faller sammen".Har altså ikke hengende kjever,kinn,eller mye rynker.Trenger ikke botox i pannen.(Med disse øvelsene trenger ingen det).Har noen rynker rundt øynene,men ellers ingen.Litt på halsen kun.Forutsetningen er at en starter før aldringen har tatt tak,men selv da kan en få forbløffende gode resultat,og en kan reversere mye.

Jeg har ikke gjort noe som helst med ansiktet annet enn disse øvelsene.Ingen fillers,botox,oppstramminger eller noe.Vil vurdere red light lampe muligens.Noen hevder facial exercise er scam,og at en får mer rynker.Det vil jeg ikke si,men det kommer sikkert an på metoden en bruker.Dette har vært en veldig god investering i tid og innsats for mitt vedkommende.Er idag veldig fornøyd med hvordan ansiktet holder seg.Og det føles godt å ikke behøve tenke på fillers.

Slik så Eva frazer ut,82 år gammel.Idag er hun vel 92,og etter bilder å dømme,ser hun like bra ut.

Har du kjøpt red light? 

Hva tror du om LED light therapy? 

Anonymkode: 7c78b...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har ikke kjøpt red light ennå,men vært inne på tanken.Ser youtube innlegg,og noen som ser ut til å ha en fantastisk effekt skal en dømme etter før og etter bilder(Tina`s best midlife).Mens andre ikke har så mye effekt.De lampene kan være veldig dyre,6-7000 kroner,og jeg nøler med en så stor investering.Men har det litt i bakhodet dersom jeg plutselig skulle få god råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...