Gå til innhold

Cat fishet på tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen uker siden matchet jeg med en kjekk mann, som startet chat på engelsk. Massevis av komplimenter. Det sto i profilen at han var 11 km unna, men han var visst i og fra USA. Han kom visst til Norge før om et par uker fordi hans avdøde mor var herfra og han ville besøke byen hun kom fra. Første gangen jeg snakka med ham, trodde jeg jo på alt og fortsatte samtalen om forskjellig. Klarte å stalke meg fram til fb-profil og så at han på den bodde i en annen by i USA, at han ikke kom fra der han hadde sagt og hadde kun kvinnelige venner. Fant så en annen profil med samme bilder og annet navn. Personen på tinder var jo sikkert verken den ene eller den andre han utga seg for å være, så jeg sletta bare hele matchen. Jeg var jo uansett ute etter noe varig, ikke en som skulle på ferie her noen uker, selv om han skulle være «sann».

Så i dag skjedde det samme! Jeg matchet med en kjekk mann, han skrev til meg, og så en nesten identisk historie. En amerikaner som befant seg i USA som skulle til Norge på ferie om et par uker. Da han skrev at hans avdøde mor var fra byen og at han ville bli kjent med byen hun kom fra, skrev jeg til ham at jeg hadde hørt samme historie for noen uker siden. «What do you mean?» skrev han. «are you catfishing?» skrev jeg og woops! Skjermen ble blank. Matchen var borte. 😆

Andre som har truffet på han her? Eller har blitt cat fishet på noen måte?

Anonymkode: 4b329...dd7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt catfishet flere ganger på Tinder. Bilder som er av veldig kjekke menn (eller damer) er så å si alltid en catfish, mange stygge incels som bruker det bare for å få flørtet litt og få tilsendt nudes. Du avslører de ved å be de sende ansiktssnap, og hvis de bare sender deg bilder fra kamerarullen er det catfish. Det går an å sende live snaps som ser ut som er tatt live også så be gjerne om bilder i en spesifikk setting f eks hvis de sender selfie fra trening eller dusjing så be om flere selfier fra matlaging eller jobb og andre ting som kan avsløre om de snakker sant eller ikke 

Anonymkode: a1638...611

• Liker 2
Skrevet

Finnes det seriøst fremdeles folk som er så dumme at de trykker like på engelskspråklige? Og de komplimentene der er jo de eldste i boka og oser fake!!

Selvfølgelig finnes de som er på ferie i norge eller ikke har lært seg språket ennå, men man tar jo ikke sjansen på det. Jeg sveiper fort forbi alle engelskspråklige. Er du tett nok i pappen til å faktisk starte en samtale med de der så kan du skylde deg selv. 

Anonymkode: fb2ec...09d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finnes det seriøst fremdeles folk som er så dumme at de trykker like på engelskspråklige? Og de komplimentene der er jo de eldste i boka og oser fake!!

Selvfølgelig finnes de som er på ferie i norge eller ikke har lært seg språket ennå, men man tar jo ikke sjansen på det. Jeg sveiper fort forbi alle engelskspråklige. Er du tett nok i pappen til å faktisk starte en samtale med de der så kan du skylde deg selv. 

Det der var temmelig overdrevent og rasistisk. De fleste engelskspråklige er ikke catfisher men helt vanlige folk som søker kjærligheten.

Anonymkode: a1638...611

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, huffameg, man burde kun sveipe nordmenn til høyre! 

Deg om det. Jeg bor i en by med veldig mange fra andre land som jobber her. Har truffet mange fra England/USA/Australia som bor her, enten pga jobb eller fordi de har barn her. Foretrekker ofte dem faktisk. Herlige mennesker, mange av dem! Ikke så stuck up og forhåndsdømmende som nordmenn som deg. 😊

Anonymkode: 4b329...dd7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...