AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 ... Så noen dager drikker jeg ingenting utenom kaffe. Har normal urin. Har egentlig ikke tenkt over det før nå, det anbefales vel rundt en liter om dagen? Flere som har det slik? Anonymkode: 06863...157
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Jeg ville kontaktet lege. Anonymkode: faad5...071
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Ikke helt uvanlig det. Noen av kjenner ikke tørste som tørste, men heller som et sug etter ‘noe’. Har måttet lagt meg til rutine å ta et glass vann på morgenen og til måltid. Ellers fikk jeg fort lett kvalme eller murring i hodet. Men egentlig, om en ikke har ekstra behov for vann pga sykdom, trening f.eks, så skal en få vann nok gjennom kosten. Det meste av det vi spiser inneholder vann. Anonymkode: 52b2a...e28
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Kanskje det hjelper med sukkerfri saft, eller noe annet som kan sette smak på vannet, for å friste deg til å drikke? Eller en sånn drikkeflaske med klokkeslett på? Drikker du ingenting til måltidene? Kanskje du kan drikke et lite glass vann til hvert måltid, i hvert fall? Anonymkode: 8acef...7d5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Følger denne. Har et barn som ikke er tørst. Hverken til måltider eller med snacks, kan gjerne spise en bolle potetgull uten å ønske drikke. Utrolig merkelig. Aldri spurt en lege eller hørt om det før. Noen som vet hvorfor og om man burde gjøre noe, annet enn å prøve å legge det inn som rutine? Anonymkode: e63b6...128
MizzVic Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Ikke uvanlig. Du kan prøve drikke når du føler deg sulten. Noen tror de er sultne, når kroppen egentlig er tørst. Så må du se på hva du spiser ellers da. Mye mat inneholder mye vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå