Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hiver meg på tråden her jeg. Hva tenker dere om en 2-3 åring i 120 seng? 
Vi har en 120 seng som er veldig god som allerede står på barnerommet. Tenkte å bare sette inn sprinkelsenga i tillegg, at det kan være greit å ha 120 senga der hvis en av oss av og til må sove der. 

Men når barnet har vokst ut av sprinkelsenga, er det noe som er dumt med at det kan gå rett over til 120 senga? 
 

Anonymkode: 47cac...844

Ser ikke noe problem med det? Jeg satte inn 90-.seng fordi rommet er litt lite, og det går fint. Er jo bare positivt om man har plass til en ekstra i senga dersom man trenger det :) Det går sånn noenlunde å ligge ved siden av i ei 90-seng og, men behagelig er det ikke 😄

Jeg har satt sengehest på 90-senga :)

Anonymkode: 8c70b...6d5

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hiver meg på tråden her jeg. Hva tenker dere om en 2-3 åring i 120 seng? 
Vi har en 120 seng som er veldig god som allerede står på barnerommet. Tenkte å bare sette inn sprinkelsenga i tillegg, at det kan være greit å ha 120 senga der hvis en av oss av og til må sove der. 

Men når barnet har vokst ut av sprinkelsenga, er det noe som er dumt med at det kan gå rett over til 120 senga? 
 

Anonymkode: 47cac...844

Vi har latt den bli stående. Han foretrakk sprinkelseng på kvelden da det var aktuelt, nå foretrekker han «storesenga» framfor juniorseng. Vi har hatt lange perioder der vi har vært nødt å sove sammen med han fra en gang på natta, da har den vært gull verdt! I stedet for å ha han inn mellom oss i vår seng. 
ts

Anonymkode: b1cd1...540

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...