AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #21 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hiver meg på tråden her jeg. Hva tenker dere om en 2-3 åring i 120 seng? Vi har en 120 seng som er veldig god som allerede står på barnerommet. Tenkte å bare sette inn sprinkelsenga i tillegg, at det kan være greit å ha 120 senga der hvis en av oss av og til må sove der. Men når barnet har vokst ut av sprinkelsenga, er det noe som er dumt med at det kan gå rett over til 120 senga? Anonymkode: 47cac...844 Ser ikke noe problem med det? Jeg satte inn 90-.seng fordi rommet er litt lite, og det går fint. Er jo bare positivt om man har plass til en ekstra i senga dersom man trenger det Det går sånn noenlunde å ligge ved siden av i ei 90-seng og, men behagelig er det ikke 😄 Jeg har satt sengehest på 90-senga Anonymkode: 8c70b...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #23 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hiver meg på tråden her jeg. Hva tenker dere om en 2-3 åring i 120 seng? Vi har en 120 seng som er veldig god som allerede står på barnerommet. Tenkte å bare sette inn sprinkelsenga i tillegg, at det kan være greit å ha 120 senga der hvis en av oss av og til må sove der. Men når barnet har vokst ut av sprinkelsenga, er det noe som er dumt med at det kan gå rett over til 120 senga? Anonymkode: 47cac...844 Vi har latt den bli stående. Han foretrakk sprinkelseng på kvelden da det var aktuelt, nå foretrekker han «storesenga» framfor juniorseng. Vi har hatt lange perioder der vi har vært nødt å sove sammen med han fra en gang på natta, da har den vært gull verdt! I stedet for å ha han inn mellom oss i vår seng. ts Anonymkode: b1cd1...540
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå