Gå til innhold

Sende inn tolldokumenter fra posten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg venter utålmodig på en pakke fra Tyskland. Den har kommet til Norge og jeg må sende inn dokumentasjon for at posten skal tolldokumentere pakken. Men når jeg trykker på "send inn dokumentasjon" kommer det bare opp ett felt til fødselsnummeret mitt og ett felt til tilleggsopplysninger. Jeg trodde jeg egentlig jeg måtte sende inn kopi av faktura osv? Har jeg gjort det riktig med å bare sende inn fødselsnummeret mitt? 

Anonymkode: 19737...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er det samme som du mener, men. 

Jeg fikk nettopp en pakke fra USA. Da fikk jeg varsel i Posten-appen min om at jeg måtte betale for noen tollgreier, og så klikka jeg meg bare inn på den og godtok og fikk velge hvordan jeg skulle betale. Så vippsa jeg og fikk bekreftelse på e-post. Måtte ikke legge inn noen fødselsdato eller noe, og iallfall ikke sende kopi av noe. 

(Er du sikker på at du ikke har fått ei luremelding? Jeg fikk SMS fra "Posten" for en stund siden om at jeg måtte gå inn på ei side og gjøre noe for å få pakken min. Jeg venta på en pakke fra Danmark, så jeg gikk inn på sida med en gang. Kom på i siste liten at jeg burde sjekke, og den viste seg å være svindel.)

Anonymkode: 9b8ff...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er en ekte melding fra Posten, og ikke svindel? 

Anonymkode: aa8a8...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...