Gå til innhold

Uvaksinert med korona

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anna Liana skrev (4 timer siden):

Gratulerer med å ha gått igjennom Corona med mildt sykdomsforløp. Du har nå den beste immuniteten av alle, og noen videre vaksine er fullstendig meningsløst for deg. Vaksinerte kan gå og ta seg en bolle. Mens de løper rundt og smitter folk fordi de tror de er en del av løsningen, kan du være trygg i din sak på at du faktisk er det. 

Vi er flere som har hatt covid 2 ganger nå

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 10.57):

Jeg er så redd for å bli så syk at jeg må legges i respirator 😕 legges ikke man først i narkose da? God bedring, ts! Så bra at du ikke er innlagt og kjempe syk.

Anonymkode: f70f6...2a7

De fleste som får korona legges da ikke inn. Tror du virkelig at vi legger inn 3 til 4000 pasienter i døgnet?

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, Anna Liana said:

Gratulerer med å ha gått igjennom Corona med mildt sykdomsforløp. Du har nå den beste immuniteten av alle, og noen videre vaksine er fullstendig meningsløst for deg. Vaksinerte kan gå og ta seg en bolle. Mens de løper rundt og smitter folk fordi de tror de er en del av løsningen, kan du være trygg i din sak på at du faktisk er det. 

Den beste kommer fra infeksjon pluss vaksine.

Gjest 96erjente
Skrevet

Så bra at du har fått et mildt sykdomsforløp! Skjønner da ikke hvorfor tråden din skulle blitt slettet.

Har så vidt jeg vet ikke hatt korona, men er vaksinert med 2 doser moderna. Var ikke i sånn kjempegod form etter dose 2. Sykt svimmel og bena sviktet.

Er 25, men har gjennom hele pandemien vært nervøs for å bli smittet. Har ikke noen underliggende sykdommer og er normalvektig, ingenting som tilsier at jeg skulle blitt alvorlig syk, men man veit jo aldri..🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 1.44):

Trodde jeg skulle ligge langflat med masse feber, nesten ikke få puste osv. 

Dette er jo noe kun et fåtall opplever, de aller feste med normalt god hese opplever alt fra svake symptomer til kraftig forkjølelse ;) 

• Liker 2
  • Opprett ny...