Gå til innhold

Tips om en god bok til dame på 60+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er til tanten min. Hun er veldog glad i å lese og har en stor samling med alt mulig. Går i såkalt ‘lesering’ og diskuterer bøker. Så det er ofte litt ‘høyt nivå’😅 Samtidig kan hun like gjerne kose seg med en bestselger. Hun liker både god krim og ‘husmor romantikk. 
 

Alle forslag mottas med stor takk☺️🤗

Anonymkode: 195fd...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Shuggie Bain" av Douglas Stuart. Sosialrealisme fra arbeidsklassemiljø i Skottland - veldig langt fra husmorromantikk

"Tollak til Ingeborg" av Tore Renberg. Et mannsportrett av det uvanlige slaget - veldig langt fra husmorromantikk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er til tanten min. Hun er veldog glad i å lese og har en stor samling med alt mulig. Går i såkalt ‘lesering’ og diskuterer bøker. Så det er ofte litt ‘høyt nivå’😅 Samtidig kan hun like gjerne kose seg med en bestselger. Hun liker både god krim og ‘husmor romantikk. 
 

Alle forslag mottas med stor takk☺️🤗

Anonymkode: 195fd...1ec

Hei. Kanskje Et liv forbi av Helga Flatland? Eller Team Tuva av Marit Eikemo? Dei er nye av året, Hugs byttelapp. Dei ønsker eg meg :) 

Anonymkode: 19c59...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styr unna bestselgere, de har hun allerede koll på. Prøv heller å overraske henne ved finne en bok hun ikke kjenner til fra før. Anbefaler at du går i en bruktbutikk, betjeningen kan hjelpe deg med å finne en fin bok. Gjerne en illustrert praktutgave, det behøver ikke koste stort. Prisene i bruktbutikker er OK, så du får mer for pengene. 

Anonymkode: 51765...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skammens mødre" av Anita Østerbø.  En sann beretning og ensliges mødres kamp og levevilkår på 50 og 60-tallet. 

Anonymkode: 9d5aa...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...