Gå til innhold

Hvordan tolker jeg denne?

Lottelise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var et ganske blurry bilde også da, men jeg vil tro at det kan tolkes som positivt så lenge det er innafor tiden (15 min). Har opplevd at prøver blir falskt positivt etter ca 30 min. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo i bruksanvisningen, rett under testen? "Enhver fargenyanse i testområdet skal vurderes som po..". (positiv, tipper jeg). 

Da oppfører du deg som du har en positiv test, og så bestiller du en PCR-test i tillegg for å være sikker. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bildekvaliteten er elendig, dårlig kamera. 

Hele familien har siden resultatet ble avlest forholdt oss til den som om den er positiv, og testtid i morgen er bestilt. Vi hadde ikke flere tester i hus, så det må også skaffes i morgen. 

Testplaten ble flyttet på mens vi ventet på resultatet, så forhåpentligvis er det årsak til det vi håper er falskt positivt resultat. Glemte også litt tiden, så den kan ha blitt avlest for seint. 

Men har Google masse i kveld, og aldri sett noen få så uklar strek, så det forvirrer oss. 

Der det står enhver fargenyanser osv viser det tilbake til at der skal være en strek. Og dette er heller ikke helt en strek... Hadde derfor håpet noen hadde erfaring med lignende. 

Men som sagt holder vi oss isolert til nytt testresultater foreligger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottelise skrev (11 timer siden):

Ja bildekvaliteten er elendig, dårlig kamera. 

Hele familien har siden resultatet ble avlest forholdt oss til den som om den er positiv, og testtid i morgen er bestilt. Vi hadde ikke flere tester i hus, så det må også skaffes i morgen. 

Testplaten ble flyttet på mens vi ventet på resultatet, så forhåpentligvis er det årsak til det vi håper er falskt positivt resultat. Glemte også litt tiden, så den kan ha blitt avlest for seint. 

Men har Google masse i kveld, og aldri sett noen få så uklar strek, så det forvirrer oss. 

Der det står enhver fargenyanser osv viser det tilbake til at der skal være en strek. Og dette er heller ikke helt en strek... Hadde derfor håpet noen hadde erfaring med lignende. 

Men som sagt holder vi oss isolert til nytt testresultater foreligger! 

Lurt :) lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...