Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1921 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Klappe skrev (3 minutter siden): Jeg har nesten bare sett henne gråte. Virker som en veldig svak person. Men sikkert hyggelig og snill Spoiler Noen få ganger ja men ikke hele tiden, jeg synes hun virker som en positiv og hyggelig person Endret 6. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopard Skrevet 6. februar 2022 #1922 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Sikkert upopulær mening, men jeg har aldri likt Ingrid. Syns det var bra hun røk ut i dag. Hun har sleiket slangen Niklas oppetter ryggen hele veien, og GUD så lei jeg er av den sippinga hennes heeeeele tiden. Hver gang hun blir blank i øya så bruker jeg spoleknappen, for jeg bare orker ikke. Øyunn liker jeg heller ikke, håper hun er neste kvinne til å ryke ut. Heia Kjersti 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. februar 2022 #1923 Del Skrevet 6. februar 2022 Ifyousayso skrev (8 minutter siden): Ble oppriktig glad da Kjersti fikk besøket. Synes det var fint gjort av Adam. Der gjenreiste Adam alt for meg. Først var det bare tre som rakk opp hånden eller noe. Fikk ikke helt med meg hvem som spurte om de andre var i mot det? Uansett, der glemte jeg alt det rare Adam har gjort tidligere. Tommel opp 👍 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 6. februar 2022 #1924 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Skjul innhold Blir en spesiell stemning på gården om Ingrid kommer tilbake 2 dager etterpå Spoiler Hvorfor skulle hun gjøre det? Hun ryker jo ut av Torpet også. Så slipper vi den sippinga. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1925 Del Skrevet 6. februar 2022 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Hvorfor skulle hun gjøre det? Hun ryker jo ut av Torpet også. Så slipper vi den sippinga. Spoiler Hvis hun vant torpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 6. februar 2022 #1926 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Hvis hun vant torpet Dagbladet, tv2 osv. har en spoilersak ute om Torpet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1927 Del Skrevet 6. februar 2022 Maydis8 skrev (1 minutt siden): Dagbladet, tv2 osv. har en spoilersak ute om Torpet... Spoiler Som jeg ikke leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1928 Del Skrevet 6. februar 2022 Leopard skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Sikkert upopulær mening, men jeg har aldri likt Ingrid. Syns det var bra hun røk ut i dag. Hun har sleiket slangen Niklas oppetter ryggen hele veien, og GUD så lei jeg er av den sippinga hennes heeeeele tiden. Hver gang hun blir blank i øya så bruker jeg spoleknappen, for jeg bare orker ikke. Øyunn liker jeg heller ikke, håper hun er neste kvinne til å ryke ut. Heia Kjersti Enig med deg 🤭 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 6. februar 2022 #1929 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Synes det var bra Ingrid røk. Er så lei den stakkars meg personligheten hennes, sippinga og at hun gjør alt Niklas sier. Hun virker hjernevaska. Tror det er veldig bra at en i den klikken der går ut. Synes også Øyunn har litt tendenser til å fremstå som en meangirl. Overrasket over det. Det som er kjipt nå er at det sikkert blir Øyunn eller Niklas, som blir storbonde...🙄 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1930 Del Skrevet 6. februar 2022 Krutthøna skrev (36 minutter siden): Heier på Kjersti!! Vil være forbanna irriterende om Ingrid velger Niklas som storbonde enda en gang (om hun ryker). Makan til usymtaptisk type. Ny-utnevnt prins i TV2. Øyunn sa ganske selvsikkert at hun blir storobonde om Ingrid ryker da 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. februar 2022 #1931 Del Skrevet 6. februar 2022 Dagens episode: Spoiler Kjedelig at Kjersti ikke saboterte ukesoppdraget. Og enda kjedeligere at de fikk det godkjent. Kjendisene får dessverre alltid tvilen tilgode der inne. Samtidig som de får kose seg med solboller, saft og alkohol på bestilling fra produksjonen. Og for ikke snakk om hva de får servert på markedet for å stå og synge elendig i kort tid. Deltakerne klager på at de må spise potet hele tiden. Men de har jo ikke det selv om potet inngår i det meste de spis. De lever jo i luksus i forhold til Farmen. Og når man da vet at de i tillegg har jukset inn varer, godtesnop og alkohol så får de ikke sympati fra meg. Virker som om at flere har gått opp i vekt der inne på 4 uker... De har iallefall ikke rast i vekt. Ingrid som andrekjempe. Ingen sjokk egentlig. Og Ingrid reagerte stakkarslig igjen. Mulig det er noen oppvekstfølelser som ligger latent som trigger henne når hun blir valgt, hva vet jeg. Men vet dere... Jeg synes synd på Ingrid denne gang. Av fire uker måtte hun ut i to tvekamper. Jeg synes hun fortjener bedre. Særlig siden andre bare surfer igjennom ukene uten å bli satt på noen prøver. Jeg tenker at det var Sophies tur nå. Og jeg kan ikke forstå at Kjersti mente at Ingrid var lettere å slå enn Sophie. Og hva med Øyunn som også flyter? Men andrekjempevalget var vel en hevnaksjon mot Niklas, kanskje? Ingrid valgte melkespann. En idrett hun aldri har prøvd på før. Tøft valg, men på tross av Kjerstis store og tunge armer, så sier det seg selv at en tidligere profesjonell håndballspiller bør håndtere det greit mot en som Ingrid. Ellers er jeg glad uken med Niklas er over. Og håper virkelig ikke at Ingrid velger han på nytt igjen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 6. februar 2022 #1932 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Spoiler Jeg er fornøyd med kampen i dag , wow 😆 Likte at Kjersti valgte Ingrid. Men Ingrid er sikkert en god og snill person altså, men jeg ønsker å splitte Niklas og Ingrid pga Niklas valg av Kjersti som førstekjempe. 😊. Synes det ble litt urettmessig begrunnelse til valg av førstekjempe. Kjersti hadde ikke sagt noe galt slik jeg ser det. Synes derfor at det ble litt ris til egen bak til Niklas. Nå må hans bestevenninne til kamp mot verdensmester i håndball. Yes!!!. 😆 Endret 6. februar 2022 av Eloise12345 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1933 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Maydis8 skrev (4 minutter siden): Skjul innhold Synes det var bra Ingrid røk. Er så lei den stakkars meg personligheten hennes, sippinga og at hun gjør alt Niklas sier. Hun virker hjernevaska. Tror det er veldig bra at en i den klikken der går ut. Synes også Øyunn har litt tendenser til å fremstå som en meangirl. Overrasket over det. Det som er kjipt nå er at det sikkert blir Øyunn eller Niklas, som blir storbonde...🙄 Ja kan heller ikke fordra folk som skal være nyttige hjelpere for de mest populære i gruppa / de som stenger ute og manipulerer andre 🤢 det er tegn på svakhet for min del - ikke gråting Endret 6. februar 2022 av miss~Audrey 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 6. februar 2022 #1934 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Jeg liker både Ingrid og Kjersti. Men jeg er vel den som heier på Kjersti, men ja jeg liker Ingrid også. Liker Ingrid sin følsomhet, men følte at hun kunne påvirket Niklas til å ikke velge Kjersti som førstekjempe. Derfor vil jeg ha Ingrid til Torpet. Og med tanke på Niklas. 😁 Endret 6. februar 2022 av Eloise12345 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1935 Del Skrevet 6. februar 2022 Ifyousayso skrev (49 minutter siden): Er det ikke litt ironisk og dobbeltmoralsk at Niklas synes det var sååå teit at Tomine Harket gråt etter 12 timer på gården? Ingrid er jo den som gråter mest av alle, men det er bestevenninnen så det går selvfølgelig greit. Han mener jo garantert det samme om henne bare at han ikke sier det høyt. Virket ikke så veldig preget når hun gråt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1936 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (56 minutter siden): Skjul innhold Jeg skulle virkelig likt å se reaksjonen til de på gården når de så på episoden og så hva Niklas egentlig gjorde på markedet Han fikk jo kake i premie for den fantastiske Bieber sangen, og de var jo for at han skulle kose seg 😝 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #1937 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (55 minutter siden): Vis skjult innhold Synd at Mads ikke var her nå, han hadde grillet Niklas og Sophie om forholdet demmes og sikkert spurt hva typen hennes synes om dette 😅 Spoiler På Jodel står det at Tiril prøvde å grille de og fikk kjeft av Dorthe som krevde at Sofie fikk ringe Kasper. Gudene vet om det stemmer eller ikke 🤷🏼♀️ 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 6. februar 2022 #1938 Del Skrevet 6. februar 2022 Har dere sett Torpet? Skikkelig blemme av Tv2 😱 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1939 Del Skrevet 6. februar 2022 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Skjul innhold På Jodel står det at Tiril prøvde å grille de og fikk kjeft av Dorthe som krevde at Sofie fikk ringe Kasper. Gudene vet om det stemmer eller ikke 🤷🏼♀️ Skulle ønske det ble vist i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1940 Del Skrevet 6. februar 2022 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Skjul innhold På Jodel står det at Tiril prøvde å grille de og fikk kjeft av Dorthe som krevde at Sofie fikk ringe Kasper. Gudene vet om det stemmer eller ikke 🤷🏼♀️ Hvorfor skulle hun få ringe han? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå