Thaila Skrevet 6. februar 2022 #1841 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Uansett hvordan du vrir og vrender på det så var hun utro og utroskap er aldri fint 😡 Og at det var slutt i hennes hode betyr ikke at det var i han sitt, han hadde fortjent å vite at det var slutt før alt det Jeg ville gjort det samme som henne 😅🤷♀️ Jeg er ganske sikker på at det er en gjennomtenkt avgjørelse og ikke bare en glipp. Det virker jo som at hun slutter å sjule det etter hvert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1842 Del Skrevet 6. februar 2022 Thaila skrev (33 minutter siden): Jeg ville gjort det samme som henne 😅🤷♀️ Jeg er ganske sikker på at det er en gjennomtenkt avgjørelse og ikke bare en glipp. Det virker jo som at hun slutter å sjule det etter hvert. Uansett hva det er så var det rottent gjort mot typen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 6. februar 2022 #1843 Del Skrevet 6. februar 2022 Niklas har vært en ganske lat storbonde, mye mer delegering og ordre enn å bidra selv. Men vil Kjersti ødelegge noe av oppdraget? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1844 Del Skrevet 6. februar 2022 Variert skydekke skrev (18 timer siden): I følge Sophie Elise gjorde hun det slutt oppi hodet sitt i det hun kom inn på Farmen. Kasper fikk imidlertid ikke vite dette før hun kom hjem igjen. Men hvorfor benekter hun det da? Det er jo veldig tydelig dokumentert i bloggerne at de var kjærester helt frem til hun dro på Farmen. Hun er kanskje erfaren med å manipulere men akkurat denne utroskapen er vanskelig å komme unna.. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 6. februar 2022 #1845 Del Skrevet 6. februar 2022 Thaila skrev (5 timer siden): Jeg kan skjønne at folk er imot utroskap, men samtidig så synes jeg folk må få bestemme sine egne private relasjoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal la seg provosere så mye. Om Sophie Elise har funnet kjærligheten med Isak så er jeg faktisk glad på hennes veiene. 🤷♀️ Bare for å kommentere dette, Sophie Elise har valgt å leve et veldig offentlig liv, hun har valgt å dele det som deles kan, og da kan hun ikke bestemme over hvilken del folk skal diskutere eller fokusere på. Hun kan ikke leve så offentlig og eksponert, og så forvente at folk plutselig skal respektere et privatliv som ikke går opp i opp. Om isak er ekte kjærlighet så synes jeg det fint kunne ventet til alle var klar over det, inkludert den partneren hun faktisk hadde mens det pågikk. Det er ikke slutt automatisk fordi hun bestemmer seg for det, farmen oppholdet er bare på noen uker så de hadde fint klart å roe ned og vente til alle parter var informert. Det var svært umodent og egoistisk gjort av begge, med tydelig mangel på impulskontroll. Hun kan velge å leve livet sitt offentlig, men ikke hvilke reaksjoner det skaper. 34 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. februar 2022 #1846 Del Skrevet 6. februar 2022 Thaila skrev (3 timer siden): Vel Ramona gjorde det samme som Sophie Elise og endte opp med å gifte seg med Ramsy som hun møtte i BB huset. Jeg tror de har gjort det slutt i hodet med eksen siden de fortsetter, rett og slett fordi forholdet man har der inne er mer ekte og verdt å satse på enn hva man har på utsiden. Man kan mene det er umoralsk så mye man vil, men heller leve ekte enn å leve en løgn for å være søt og snill (kommer ingen til gode). At du forsvarer dette, sier mye om deg. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 6. februar 2022 #1847 Del Skrevet 6. februar 2022 Thaila skrev (5 timer siden): Jeg kan skjønne at folk er imot utroskap, men samtidig så synes jeg folk må få bestemme sine egne private relasjoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal la seg provosere så mye. Om Sophie Elise har funnet kjærligheten med Isak så er jeg faktisk glad på hennes veiene. 🤷♀️ Jeg er glad folk blir provosert når de ser et annet menneske bli behandlet som dritt. I dette tilfellet Kasper som blir såret og ydmyket i all offentlighet. Det er dette folk reagerer på. Hadde hun avsluttet det med han først, så hadde det jo ikke vært problematisk at all. Man greier å holde fingrene av fatet i 6 uker hvis man har respekt og bryr seg om den andre part. Men SE beviser nok en gang en enorm narsissisme og lemfeldig forhold til sannheten. 🙄 33 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 6. februar 2022 #1848 Del Skrevet 6. februar 2022 Glad runden med alle brevene hjemmefra er over, er det mest kjedelige og uinteressante jeg vet om. Snørr og tårer så det holder. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. februar 2022 #1849 Del Skrevet 6. februar 2022 Galen King skrev (7 minutter siden): Glad runden med alle brevene hjemmefra er over, er det mest kjedelige og uinteressante jeg vet om. Snørr og tårer så det holder. Jeg skjønner at folk på vanlig Farmen som får brev etter 7-8 uker reagerer med snørr og tårer. For det er lang tid, og enda gjenstår det 4-5 uker til for de som når helt til semifinalen. Men skjønner ikke at kjendiser på Farmen Kjendis reagerer minst like sterkt eller enda sterkere etter skarve 3 uker, med 3 uker igjen. Blir litt sånn... altså... dere har nettopp kommen inn, og har kort tid igjen, så ta dere sammen! 😄 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 6. februar 2022 #1850 Del Skrevet 6. februar 2022 Ctrl skrev (18 minutter siden): Jeg skjønner at folk på vanlig Farmen som får brev etter 7-8 uker reagerer med snørr og tårer. For det er lang tid, og enda gjenstår det 4-5 uker til for de som når helt til semifinalen. Men skjønner ikke at kjendiser på Farmen Kjendis reagerer minst like sterkt eller enda sterkere etter skarve 3 uker, med 3 uker igjen. Blir litt sånn... altså... dere har nettopp kommen inn, og har kort tid igjen, så ta dere sammen! 😄 Mannen til Niklas sa at han ikke hadde rukket å savne han når han skrev brevet, og at det var deilig å være litt alene 🙊 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. februar 2022 #1851 Del Skrevet 6. februar 2022 Hvem tror dere Kjersti velger som andrekjempe? Jeg tror det blir Ingrid eller Dorthe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 6. februar 2022 #1852 Del Skrevet 6. februar 2022 Fibonacci skrev (3 minutter siden): Hvem tror dere Kjersti velger som andrekjempe? Jeg tror det blir Ingrid eller Dorthe. Dorthe og krokodilletårene hennes. Håper den dama ryker asap😑 Hun kunne gjerne pakket ned et par andre i sekken sin også i samme slengen.😑💩 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 6. februar 2022 #1853 Del Skrevet 6. februar 2022 EtFo skrev (På 4.2.2022 den 7.39): Synes Kjersti har en utrolig «klønete» oppførsel. Hun liker ingen, og klarer ikke få noen venner heller. Hun virker snill, men med dårlig justerte sosiale antenner. Vil mye heller ha Adam der enn henne. Skjønner at Adam kan virke slitsom til tider, men han er jo så blid, og så søt og naiv når han spør om «alt mulig». Forøvrig så håper jeg VG kan slutte å spoile, måten de skriver på gjør jo at man skjønner hva som kommer til å skje🙄 Hun fant jo tonen med shabana. Resten har vel andre allianser, og ser på henne som en for sterk konkurrent. Er nok ikke bare hennes feil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 6. februar 2022 #1854 Del Skrevet 6. februar 2022 Selbu skrev (2 timer siden): Jeg er glad folk blir provosert når de ser et annet menneske bli behandlet som dritt. I dette tilfellet Kasper som blir såret og ydmyket i all offentlighet. Det er dette folk reagerer på. Hadde hun avsluttet det med han først, så hadde det jo ikke vært problematisk at all. Man greier å holde fingrene av fatet i 6 uker hvis man har respekt og bryr seg om den andre part. Men SE beviser nok en gang en enorm narsissisme og lemfeldig forhold til sannheten. 🙄 Det kan også komme tilbake og bite henne i plastikken senere. Nå virker det ikke akkurat som om Isak bryr seg om moral. Men kan tenke meg at potensielle kjærester i fremtiden vil lure på om det er så enkelt for henne å bare bytte ut typen. Out of sight... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 6. februar 2022 #1855 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Thaila skrev (8 timer siden): Livet skjer jo her og nå, og det er ikke som om hun kunne ringe han eller noe. I ettertid så har hun sagt at det er rart å se på eksen på den måten fordi de bare er gode venner. Vi veit jo ikke så mye om deres relasjon. Men tipper at det hun har med Isak er litt annerledes. Dersom hun har vært utro, viser hun mangel på integritet og Isak har ingen garanti for at hun ikke gjør det samme mot ham ved en annen anledning. På den andre side burde man også stille spørsmål ved hans integritet dersom han visste at hun var i et forhold. Synes begge burde få like mye fokus på dette. Når det er sagt er alt som skjer på tv ikke en privatsak etter min mening. Valg man tar offentlig foran kameralinsene er alle sin rett til å kommentere. At de velger å verne om privatlivet i etterkant og ute av Farmen, har de all rett til å gjøre og det angår ikke oss. Men alt som skjedde innenfor konseptet «Farmen» må de og andre tåle at det er mange meninger om. At så mange reagerer negativt på dette, gjenspeiler at de fleste ser på utroskap som brudd og svik mot en annen person. Er man uenige i dette, er det også helt ok å mene. Vi har forskjellige verdier. Vi kan vel alle også være enige om at når endel kjendiser sier offentlig at de «er gode venner» i etterkant av et brudd sier det nada om virkeligheten…. Endret 6. februar 2022 av Carmen67 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. februar 2022 #1856 Del Skrevet 6. februar 2022 Ctrl skrev (1 time siden): Jeg skjønner at folk på vanlig Farmen som får brev etter 7-8 uker reagerer med snørr og tårer. For det er lang tid, og enda gjenstår det 4-5 uker til for de som når helt til semifinalen. Men skjønner ikke at kjendiser på Farmen Kjendis reagerer minst like sterkt eller enda sterkere etter skarve 3 uker, med 3 uker igjen. Blir litt sånn... altså... dere har nettopp kommen inn, og har kort tid igjen, så ta dere sammen! 😄 Ja - helt enig. På farmen kjendis møter de til og med ofte folk de omgås og er venner med fra før 😄kan skjønne det er litt tøffere for «vanlige folk» som oftest møter helt ukjente og skal samtidig finne sin plass. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1857 Del Skrevet 6. februar 2022 A4. skrev (2 timer siden): Mannen til Niklas sa at han ikke hadde rukket å savne han når han skrev brevet, og at det var deilig å være litt alene 🙊 Haha fantastisk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. februar 2022 #1858 Del Skrevet 6. februar 2022 Fibonacci skrev (3 timer siden): Hvem tror dere Kjersti velger som andrekjempe? Jeg tror det blir Ingrid eller Dorthe. Jeg håper også Dorthe! Synes det kjempeirriterende at hun liksom skal være freda der inne. Hun hadde vært det logiske valget i de to andre tvekampene, så håper det blir henne nå i hvertfall. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1859 Del Skrevet 6. februar 2022 Thaila skrev (Akkurat nå): Jeg håper også Dorthe! Synes det kjempeirriterende at hun liksom skal være freda der inne. Hun hadde vært det logiske valget i de to andre tvekampene, så håper det blir henne nå i hvertfall. Kunne tenkt å se henne i tautrekking 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. februar 2022 #1860 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kunne tenkt å se henne i tautrekking 😅 Hun hadde valgt tautrekking, også hadde hun begynt å strikke det i stedet for å dra.. 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå