Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Arktis skrev (Akkurat nå):

Det blir jammen fort gapestokkstemning i kommentarfeltene...  Hvis Vebjørn Selbekk representerer den gjengse kristne burde landet tvangskristnes once again. 

Får vondt av Niklas, fyren blir jo korsfestet. Ja, han kunne holdt noe for seg selv, men fyren er jo MER, han er også morsom og lite selvhøytidelig. Synes han for det meste er god underholdning, og jeg skal definitivt gi programmet han og pappaen hans lager en sjanse. 

Bortsett fra det, så skjønner jeg ikke at folk henger seg opp i at de "stjal" fra markedet. Det ble lagt opp til det med steile selgere og utavdetblå bodpassing etc. Etter avisoppslag med alkoholen som ble smuglet inn var det ikke måte på hvor bedugget spesielt Niklas fremstod, til og med FØR smuglevarene var på plass 🤣. Så ja, folk ser det de vil se. Liker man ikke noen, blir fort det meste den personen foretar seg feil. Slik som Sophie Elise, til og med vennskapet med Vebjørn Selbekk er visstnok manipulativt og falskt fra hennes side. Siden hun er utro...

Ellers er jeg 100% uenig i at det er en dårlig sesong. Jeg liker deltakergruppen, og jeg skal se ALLE episodene sammen med resten av den halvmillionen. Offisielt hekta. 

Synes du denne sesongen er bedre enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arktis skrev (3 minutter siden):

Det blir jammen fort gapestokkstemning i kommentarfeltene...  Hvis Vebjørn Selbekk representerer den gjengse kristne burde landet tvangskristnes once again. 

Får vondt av Niklas, fyren blir jo korsfestet. Ja, han kunne holdt noe for seg selv, men fyren er jo MER, han er også morsom og lite selvhøytidelig. Synes han for det meste er god underholdning, og jeg skal definitivt gi programmet han og pappaen hans lager en sjanse. 

Bortsett fra det, så skjønner jeg ikke at folk henger seg opp i at de "stjal" fra markedet. Det ble lagt opp til det med steile selgere og utavdetblå bodpassing etc. Etter avisoppslag med alkoholen som ble smuglet inn var det ikke måte på hvor bedugget spesielt Niklas fremstod, til og med FØR smuglevarene var på plass 🤣. Så ja, folk ser det de vil se. Liker man ikke noen, blir fort det meste den personen foretar seg feil. Slik som Sophie Elise, til og med vennskapet med Vebjørn Selbekk er visstnok manipulativt og falskt fra hennes side. Siden hun er utro...

Ellers er jeg 100% uenig i at det er en dårlig sesong. Jeg liker deltakergruppen, og jeg skal se ALLE episodene sammen med resten av den halvmillionen. Offisielt hekta. 

Høres ut som enda en av Niklas sine venner 😂

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arktis skrev (27 minutter siden):

100% uenig med deg🤪

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Synes du denne sesongen er bedre enn andre?

Har bare sett én tidligere sesong av Farmen kjendis, den med Lothe. Og derfra husker jeg egentlig bare at Lothe var såå stolt over å ligne på "Gorge Klooni". 😂

miss~Audrey skrev (30 minutter siden):

Høres ut som enda en av Niklas sine venner 😂

Høres ut som en korsfester 😛

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arktis skrev (Akkurat nå):

Har bare sett én tidligere sesong av Farmen kjendis, den med Lothe. Og derfra husker jeg egentlig bare at Lothe var såå stolt over å ligne på "Gorge Klooni". 😂

Og det med Botox/Butinox 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arktis skrev (13 minutter siden):

Korsfester? man ser jo fra flertallet av kommentarene her at inntrykket han gir ikke kommer så bra ut. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Heine sin bajasside. Da det var snakk om smugleepisodene til Isak på GKN gjentok Heine at det var "sjukt bra". Åpenbart mange som nøt godt av de godene.

Blir sikkert veldig populær her, men jeg heier på Isak og Heine. Ser ikke helt for meg hvem som skal tuppe Isak ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arktis skrev (1 minutt siden):

Liker Heine sin bajasside. Da det var snakk om smugleepisodene til Isak på GKN gjentok Heine at det var "sjukt bra". Åpenbart mange som nøt godt av de godene.

Blir sikkert veldig populær her, men jeg heier på Isak og Heine. Ser ikke helt for meg hvem som skal tuppe Isak ut. 

Kanskje Adam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Kanskje Adam?

Hvis det er en rap-battle, hvis ikke tar Isak han i kunnskap, taktikk og rå styrke. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arktis skrev (4 minutter siden):

Hvis det er en rap-battle, hvis ikke tar Isak han i kunnskap, taktikk og rå styrke. 

Han klarte jo seg bra i forrige tvekamp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Han klarte jo seg bra i forrige tvekamp 

Mot Mini, ja, en mann som er over dobbelt så gammel. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan skjønne at folk er imot utroskap, men samtidig så synes jeg folk må få bestemme sine egne private relasjoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal la seg provosere så mye. Om Sophie Elise har funnet kjærligheten med Isak så er jeg faktisk glad på hennes veiene. 🤷‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (17 minutter siden):

Jeg kan skjønne at folk er imot utroskap, men samtidig så synes jeg folk må få bestemme sine egne private relasjoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal la seg provosere så mye. Om Sophie Elise har funnet kjærligheten med Isak så er jeg faktisk glad på hennes veiene. 🤷‍♀️

Hun kunne da i det minste ha ventet til farmen kjendis oppholdet var over og snakket med typen sin og slått opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Hun kunne da i det minste ha ventet til farmen kjendis oppholdet var over og snakket med typen sin og slått opp

Livet skjer jo her og nå, og det er ikke som om hun kunne ringe han eller noe. 

I ettertid så har hun sagt at det er rart å se på eksen på den måten fordi de bare er gode venner. Vi veit jo ikke så mye om deres relasjon. Men tipper at det hun har med Isak er litt annerledes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 time siden):

Da venter man til man kommer ut og gjør det slutt med partner først. De er ikke på farmen i mange måneder , så man bør jamen klare å vente. 

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (29 minutter siden):

Da venter man til man kommer ut og gjør det slutt med partner først. De er ikke på farmen i mange måneder , så man bør jamen klare å vente. 

Vel Ramona gjorde det samme som Sophie Elise og endte opp med å gifte seg med Ramsy som hun møtte i BB huset. Jeg tror de har gjort det slutt i hodet med eksen siden de fortsetter, rett og slett fordi forholdet man har der inne er mer ekte og verdt å satse på enn hva man har på utsiden. Man kan mene det er umoralsk så mye man vil, men heller leve ekte enn å leve en løgn for å være søt og snill (kommer ingen til gode). 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (5 minutter siden):

Vel Ramona gjorde det samme som Sophie Elise og endte opp med å gifte seg med Ramsy som hun møtte i BB huset. Jeg tror de har gjort det slutt i hodet med eksen siden de fortsetter, rett og slett fordi forholdet man har der inne er mer ekte og verdt å satse på enn hva man har på utsiden. Man kan mene det er umoralsk så mye man vil, men heller leve ekte enn å leve en løgn for å være søt og snill (kommer ingen til gode). 

Uansett hvordan du vrir og vrender på det så var hun utro og utroskap er aldri fint 😡

Og at det var slutt i hennes hode betyr ikke at det var i han sitt, han hadde fortjent å vite at det var slutt før alt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...